اخبار رمز ارز

Nexo گواهینامه های کلیدی امنیت ابر و حفظ حریم خصوصی را دریافت می کند

[ad_1]

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Nexo، یک شرکت دارایی دیجیتال، گواهینامه ISO 27017 و ISO 27018 را دریافت کرده است. این گواهینامه ها بر اساس استاندارد ISO 27001 موجود Nexo است تا امنیت و حریم خصوصی داده های مشتری را افزایش دهد.

در یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با crypto.news، استانداردهای ISO 27017 و 27018 به طور خاص برای محیط‌های رایانش ابری اعمال می‌شود.

همانطور که استفاده از خدمات ابری در سراسر اکوسیستم رمزنگاری افزایش می یابد، این گواهینامه ها تعهد Nexo را به محافظت از داده های کاربر و حریم خصوصی نشان می دهد.

ISO 27017 کنترل های امنیت اطلاعات را از ISO 27001 به ابر گسترش می دهد.

در همین حال، ISO 27018 دستورالعمل‌های حفظ حریم خصوصی را برای اطلاعات شناسایی شخصی ذخیره شده در ابر ارائه می‌کند.

این گواهی‌نامه‌ها روی هم بر امنیت قوی و حفاظت از داده‌های Nexo تأکید می‌کنند.

میلان ولف، افسر ارشد امنیتی Nexo، در اظهار نظر گفت:

ادغام استانداردهای ISO برای امنیت اطلاعات و حریم خصوصی Nexo نشان‌دهنده گام بزرگی در سفر ما برای تعیین معیارهای جدید در امور مالی دیجیتال است. ما فقط استانداردهای بین المللی را رعایت نمی کنیم. ما به عنوان مثال رهبری می کنیم و امنیت و حریم خصوصی مشتری خود را در هر جنبه ای از عملیات خود در اولویت قرار می دهیم.

سازمان صدور گواهینامه جهانی RINA پس از یک ممیزی مستقل، نام‌های معتبر را اعطا کرد. آنها بر اساس سابقه Nexo در پایبندی به پروتکل های امنیتی سختگیرانه و شفافیت در بخش دارایی های دیجیتال هستند.

ممیزی های قبلی نشان داد که Nexo با الزامات SOC 2 Type 2 برای شرکت های خدمات مالی مطابقت دارد. این شرکت همچنین دارای گواهینامه CSA STAR سطح 1 است.

برای Nexo، امنیت قوی یک اولویت دائمی است زیرا این شرکت قصد دارد استانداردهای صنعتی را تعیین کند.

اخبار اخیر همچنین نشان می‌دهد که Nexo به دنبال غرامت 3 میلیارد دلاری از بلغارستان به دلیل یک تحقیقات جنایی ناقص است که این شرکت ادعا می‌کند برنامه‌های خود را برای فهرست شدن در بازار سهام ایالات متحده و یک قرارداد حمایت مالی فوتبال را نقض کرده است.

با توجه به پرونده های حقوقی، Nexo AG، یک واحد سوئیسی از Nexo Capital مستقر در جزایر کیمن، ادعا می کند که این تحقیقات شهرت آن را خدشه دار کرده و ارزش سهامداران را از بین برده است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا