اخبار رمز ارز

سقوط قیمت توکن ONI و سکوت توسعه دهنده باعث ایجاد ترس از کشش احتمالی فرش توسط توسعه دهندگان Anoniify شده است.

ONI، توکن ابزار Anonify، کاهش چشمگیری را تجربه کرده است و در چند هفته گذشته بیش از 90 درصد کاهش یافته است، که به شدت با بازارهای ارزهای دیجیتال که اخیراً شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت‌ها بوده‌اند و بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، تضاد داشت.

این توکن که پس از عرضه در 20 فوریه شاهد افزایش تقاضا بود، در 28 فوریه به بالاترین قیمت 1.18 دلاری دست یافت و تا 13 مارس به 0.01974 دلار سقوط کرد. پروژه بالقوه کشش فرش است.

سقوط قیمت توکن ONI و سکوت توسعه دهنده باعث ترس از کشش احتمالی فرش توسط توسعه دهندگان Anonify شده است - 1
منبع: ONI Price-CoinMarketCap

Anonify، یک ربات تلگرام با محوریت حریم خصوصی، ادعا می کند که مبادله زنجیره ای ایمن را در بین بلاک چین های مختلف تسهیل می کند. بر ناشناس بودن کامل، حذف نیاز به اطلاعات شخصی و اطمینان از محرمانه بودن هویت کاربران تأکید دارد. قابلیت مبادله زنجیره ای متقابل این پلتفرم به عنوان یک ویژگی کلیدی به بازار عرضه شده است که امکان تبادل آسان توکن و سکه بین بلاک چین های مختلف را فراهم می کند.

طبق ادعای پروژه، پل Blast Bridge Anonify، همانطور که در این پروژه توضیح داده شده است، با فعال کردن تعاملات روان‌تر بین اتریوم (ETH) و شبکه Blast Layer 2 (L2) با هدف افزایش تجربه کاربر، مطابق ادعاهای این پروژه است. با راه اندازی شبکه اصلی Blast در 26 فوریه، Anonify قابلیت های پل زدن خود را بین BLAST و ETH اعلام کرد.

این پروژه ادعا می کند که این به کاربران اجازه می دهد تا دارایی ها را بین دو شبکه بدون دوره انتظار سنتی 14 روزه مورد نیاز پل های رسمی Blast پل بزنند. این اعلامیه بخشی از ادعاهای گسترده‌تر این پروژه برای تسهیل افزایش قابل توجه جریان نقدینگی به اکوسیستم بلاست طی پنج روز گذشته بود که قصد دارد کارایی و امنیت معاملات را در سراسر اکوسیستم بهبود بخشد.

با این حال، در 1 مارس، تیم Anonify مشکلی را حل کرد که در آن برخی از کاربران با استفاده از آدرس قرارداد اتریوم، با دور زدن پل رسمی، به‌طور پیش از موعد به شبکه اصلی Blast L2 دسترسی پیدا کردند. این تیم بر تعهد خود به امنیت و یکپارچگی پلت فرم تاکید کرد و تصمیم گرفت تا فعال سازی پل خود را برای کاهش خطرات احتمالی به تاخیر بیندازد. این موضع با شفاف سازی آنها در مورد نقل و انتقالات توکن، مقابله با گمانه زنی در مورد فعالیت های فروش در نمودار تقویت شد.

تا 8 مارس، Anonify تعطیلی قریب الوقوع پل Blast -> ETH را به دلیل عدم تقاضای قابل توجه اعلام کرد. علی‌رغم این، تیم برنامه‌هایی را برای تغییر کاربری رابط کاربری برای یک برنامه وب آینده که برای ارائه یک تجربه مبادله یکپارچه‌تر، مطابق با نقشه راه طراحی شده است، فاش کرد.

در گفتگو با Crypto.news، یک سرمایه‌گذار در ONI که به عنوان «شاعر خردکن» شناخته می‌شود، دیدگاه خود را در مورد تحولات نگران‌کننده در پروژه Anonify به اشتراک گذاشت.

اگر از من بپرسید، اسناپ برنامه ای دارد. او می توانست برود اما این کار را نکرد و مشکل وب سایت ها را برطرف کرد. او ارتباطش را با ما قطع کرد و بیشتر روی چیزهای دیگر تمرکز کرد. منظورم این است که داشت چت و غیره را چک می کرد! به او زمان بدهید تا پروژه را اعلام و به روز کند. در این مرحله ما نمی توانیم کاری انجام دهیم! فقط منتظرش در این مرحله به او فشار نیاورید. او نیز یک انسان است… شما مرا حس می کنید؟

در همین حال، سرمایه‌گذار دیگری به نام آقای کستیل نیز احساسات مشابهی را تکرار کرد و افزود:

خوب، خیلی عجیب است که همه چیز برای چند روز تاریک شد، اما محصول کارآمدی دارد و در حال اجراست [..] در حال حاضر، mc [market cap] 100 هزار است منظور من این است که. 100 هزار در این مرحله حتی ریسک بزرگی هم نیست. مردم اینجا دارند صحبت می کنند: “وقتی به 1 میلیون رسید، دوباره خرید می کنم؟” این یک 10x از دست رفته است. Afaik 100k پایین است. پایین سنگ. فرصتی برای یک عمر یا شکست. “

Crypto.news همچنین بررسی گروه تلگرامی پروژه را انجام داد که شاهد شکایات بیشتر برخی از کاربران بود. در حالی که انتقادها نگرانی‌ها را در مورد مدیریت پروژه و عدم تلاش‌های بازاریابی برای پروژه‌ای با محصول عملیاتی برجسته می‌کرد، دیگران حمایت خود را از خالق ناشناس پروژه، “Snup” نشان دادند که ارزش بازار فعلی را یک فرصت سرمایه‌گذاری بالقوه می‌دانست.

Crypto.news با توسعه دهندگان Snup تماس گرفت، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

در زمان نگارش این مقاله، این توکن تنها 0.02474 دلار قیمت داشت که 97.9 درصد از قیمت بالای تاریخ خود کاهش داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا