اخبار رمز ارز

سود باز معاملات آتی بیت کوین قبل از انقضای آپشن به رکورد 36 میلیارد دلار رسید

بهره باز معاملات آتی بیت کوین امروز به بیش از 38 میلیارد دلار افزایش یافت، زیرا قیمت بیت کوین در طول هفته 10 درصد افزایش یافت.

این افزایش نشان‌دهنده علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران و فعالیت‌های سفته‌بازانه پیرامون تغییرات قیمت آتی بیت‌کوین است. بایننس، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، بالاترین بهره باز بیت کوین خود را تا به امروز، 8.4 میلیارد دلار گزارش کرد.

سود باز معاملات آتی بیت کوین به رکورد 36 میلیارد دلار قبل از انقضای اختیارات رسید - 1
سود باز معاملات آتی BTC | منبع: Coinglass

رکوردگیری علاقه باز در معاملات آتی بیت کوین زمانی رخ می دهد که گزینه های بیت کوین و اتریوم به ارزش 15.1 میلیارد دلار منقضی می شوند که به طور بالقوه منجر به افزایش نوسانات می شود. انقضای اختیارات اغلب باعث تغییرات قابل توجهی در قیمت می شود زیرا معامله گران موقعیت خود را تنظیم می کنند و ارزش بالای قراردادهای در حال انقضاء امروز پتانسیل فعالیت بازار قابل توجه را نشان می دهد.

افزایش بهره باز معاملات آتی همزمان با انقضای گزینه های قابل توجه است که نشان دهنده افزایش شور و شوق معاملات و حدس و گمان است. سرمایه گذاران و معامله گران به شدت نظاره گر واکنش بازار به این تحولات هستند.

علاقه باز قابل توجه به قراردادهای آتی نشان می دهد که بسیاری روی جهت گیری قیمت بیت کوین در آینده شرط بندی می کنند. انقضای گسترده گزینه‌ها می‌تواند منجر به نوسانات کوتاه‌مدت قیمت با تسویه قراردادها شود، که هم برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و هم برای سرمایه‌گذاران نهادی درگیر در بازار ارزهای دیجیتال حیاتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا