اخبار رمز ارز

SEC درخواست گزینه های ETF بیت کوین را تا 4 آوریل به تاخیر انداخت

NFT-sales-surge-after-SEC-fails04.webp” />

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصمیم گیری در مورد دو درخواست را به تعویق انداخت تا گزینه های موجود در ETF بیت کوین را به بازار عرضه کند، پس از راه اندازی موفقیت آمیز 9 ناشر، به استثنای GBTC Grayscale.

بر اساس یک پرونده در تاریخ 6 مارس، SEC ایالات متحده تأیید، رد یا شروع فرآیندهای تغییر قوانین را برای یک برنامه برای فهرست کردن و معامله گزینه ها در iShares Bitcoin ETF (IBIT) BlackRock که توسط نزدک ثبت شده بود، به تأخیر انداخت.

یک دوره نظر برای این پیشنهاد قبلاً باز شده است، و حدود پنج نفر بازخورد ارائه کرده اند و از SEC خواسته اند که معاملات گزینه ها در ETF بیت کوین (BTC) BlackRock را روشن کند. نزدک این درخواست را در ماه ژانویه، مدت کوتاهی پس از تایید سازمان نظارت بر اوراق بهادار، وجوهی که با بیت کوین از سوی ناشرانی مانند BlackRock، Fidelity و ARK 21Shares تأیید شد، ارائه کرد.

SEC 24 آوریل را به عنوان آخرین مهلت تأیید، رد یا شروع رسیدگی برای تعیین اینکه آیا تغییر قانون پیشنهادی را رد می کند، انتخاب کرد.

کمیسیون مناسب می‌داند که دوره طولانی‌تری را برای اقدام در مورد تغییر قانون پیشنهادی تعیین کند تا زمان کافی برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی داشته باشد.

تشکیل پرونده SEC

رگولاتور اوراق بهادار آمریکا همچنین تصمیم مبنی بر اجازه یا عدم اجازه به بورس گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو (Cboe) از ارائه گزینه‌های ETF بیت کوین را به تعویق انداخت. طبق یک پرونده جداگانه، این پیشنهاد نیز تا 24 آوریل به تعویق افتاده است.

طبق قوانین موجود، Cboe می‌تواند حداقل سه روز پس از آغاز به کار صندوق در صرافی‌های ثبت‌شده، گزینه‌ها را در هر محصولی که در بورس معامله می‌شود فهرست کرده و معامله کند. در بیانیه 5 ژانویه، این پلتفرم توضیح داد که وجوهی که دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین هستند، خارج از محدوده این قوانین هستند.

مدیر عامل Grayscale، Michael Sonnenshein ماه گذشته از SEC خواست تا به سرعت معاملات اختیاری در ETF بیت کوین را تایید کند، و خاطرنشان کرد که انکار سهامداران و سرمایه گذاران ETF از این ابزار ضرر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا