اخبار رمز ارز

بیت کوین به 50 هزار دلار نزدیک می شود

بیت کوین امروز در 22 دسامبر به 50000 دلار نزدیک شد و بازار را بر پایان اصلاح قیمت امیدوار کرد.

داده‌های Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین/دلار آمریکا در Bitstamp به بالاترین سطح در 49600 دلار رسیده است که بالاترین میزان از 13 دسامبر به بعد است.

افزایش کریپتو ناشی از آشفتگی در لیر ترکیه در روز دوشنبه با افزایش قیمت بیت کوین و آلت کوین ها، با توجهات به نزدیک شدن به سال جدید و سطوح قیمت بالای 50000 دلار، همچنان ادامه دارد.

اولین شکست برای بیت کوین اتفاق افتاد. مایکل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، دیشب اعلام کرد، “هنوز باید سطوح کافی را بشکنیم تا اعلام کنیم که صعودی هستیم.”

“به طور کلی، شکست بین 50.5 تا 51.5 هزار دلار است. همچنین،سال 2022 باید یک سال عالی باشد.”

با توجه به مقاومت روانی 50000 دلاری، تحلیلگران برای اثبات بیشتر قدرت اساسی بیت کوین به معیارهای زنجیره ای روی آوردند.

مدیر صندوق، دن تاپیرو ، که به سیگنال های صعودی در شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) اشاره می کند و می گوید از لحاظ سوابق تاریخی این سیگنال ها نشان دهنده زمان خرید می باشند.

او خلاصه کرد: تجمعات زمانی شروع می‌شوند که کمترین انتظار را داریم. زمانی که گاوها خسته تسلیم می‌شوند.

MACD شامل رابطه بین دو میانگین متحرک نمایی در BTC/USD است و یک بازگشت از یک روند نزولی قبل از افزایش قیمت انجام شده است.

آخرین باری که سیگنال خرید ظاهر شد در پایان سپتامبر بود، درست قبل از اینکه بیت کوین کمی بعد از یک ماه به بالاترین حد خود برسد.

شاخص احساسات تقریباً دو برابر می شود

از جمله نشانه‌های دلگرم‌کننده‌تر برای سرمایه‌گذاران، آلت‌کوین‌ها می باشند که شروع به ثبت سود روزانه قابل توجه‌تری در روز چهارشنبه کردند.

اتر ، بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار، 4000 دلار را حفظ کرد، در حالی که Terra (LUNA) در زمان نگارش مقاله 16 درصد افزایش داشت.

توکن XRP ریپل 9 درصد افزایش یافت و هیچ یک از ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در قرمز نبودند.

احساسات بازار هنوز به حالت خوب نرسیده است زیرا بسیاری از آلتکوین ها بسیار کاهش یافته اند،حتی برخی حتی 80 درصد از زمان رکورد خود کمتر هستند. پذیرش کوین ها در حال افزایش است و از نظر قیمت، این کوین ها در مناطق پشتیبانی سنگین هستند.

شاخص کریپتو ترس و طمع دیشب شاهد افزایش قابل توجهی بود و از 27 به 45 جهش کرد اما همچنان بازار را در حالت “ترس” توصیف می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا