اخبار رمز ارز

اسکاراموچی انتظار دارد بیت کوین پس از نصف شدن به 170 هزار دلار برسد

بنیانگذار SkyBridge Capital آنتونی اسکاراموچی انتظار دارد بیت کوین در چرخه 18 ماهه پس از هاوینگ به حداقل 170000 دلار برسد.

در آخرین مصاحبه با CNBC، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید خوش بینی خود را نسبت به بازار بیت کوین ابراز کرد.

اسکاراموچی خاطرنشان کرد که ETF های بیت کوین تنها در عرض سه ماه به بیش از 10 میلیارد دلار رسید، موفقیتی که رسیدن به ETF های طلا یک سال طول کشید.

اسکاراموچی با اشاره به افزایش بیش از 800 درصدی بیت کوین می گوید، دلار از ژانویه 2020 تقریباً 22 درصد از ارزش خود را از دست داده است. ارز دیجیتال برتر در این دوره از نوسانات شدید رنج می برد. با این حال، برای دارندگان بلندمدت، BTC سود قابل توجهی را برگرداند.

اسکاراموچی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال را به‌عنوان دارایی بلندمدت می‌بیند تا پوشش تورمی کوتاه‌مدت.

اسکاراموچی گفت که بیت کوین به عنوان یک دارایی فنی می تواند حداقل به نیمی از ارزش بازار طلا برسد و به طور بالقوه می تواند این چرخه را با 170000 دلار خاتمه دهد.

«بیت کوین یک محصول چرخه ای است، از طریق کشش و کشش می رود. به طور معمول، در عرض 18 ماه پس از نصف شدن، 4 برابر حرکت می کند. اما بیایید کمی محافظه کار باشیم، هنوز هم برای این چرخه 170000 دلار است.

– آنتونی اسکاراموچی، موسس SkyBridge Capital

اسکاراموچی همچنین درباره محکومیت اخیر سام بنکمن-فرید صحبت کرد. واحد سرمایه گذاری خطرپذیر FTX Bankman-Fried 30 درصد از سهام SkyBridge را در سپتامبر 2022 به دست آورد.

FTX در نوامبر آن سال ورشکست شد.

اسکاراموچی با توجه به پتانسیل و شرایط روحی او برای بنکمن-فرید ابراز ناراحتی کرد. با این حال، او حکم 25 ساله را سبک می دانست.

او همچنین تاکید کرد که بانکمن-فرید باید قبل از محاکمه به گناه خود اعتراف می کرد.

او به کسب و کار، شهرت من لطمه زد و به افراد زیادی دروغ گفت. اما وقتی واقعاً از نظر بالینی به او نگاه می کنید، او مانند یک مرد بسیار آسیب دیده به نظر می رسد. همچنین، مردم پول خود را پس می گیرند، اما دلاری شده است. ارزش بیت کوین از آن زمان بسیار افزایش یافته است، بنابراین مردم نیز از آن ناراحت هستند.

– آنتونی اسکاراموچی، موسس SkyBridge Capital

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا