اخبار رمز ارز

یک میلیون کوین اتریوم تا چند روز آینده سوزانده خواهد شد

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که منجر به افزایش قیمت نهایی در اتریوم می‌شود، مکانیسم سوزاندن بخش بزرگی از کوین های اتریوم است که باعث می‌شود تعدادی زیادی اتر از گردش خارج شود و شرایطی ایجاد شودکه این دارایی تورمش کاهش یابد.

در حال حاضر، به لطف مکانیزم ارائه شده در به روز رسانی EIP-1559، بیش از 930000 کوین اتریوم سوزانده شده اند. با افزایش استفاده از شبکه، سرمایه گذاران به زودی شاهد یک میلیون کوین سوخته در مجموع خواهند بود.

نرخ سوزاندن فعلی حدود 12000 کوین در روز است. با همین سرعت، شبکه شاهد سوزاندن یک میلیون کوین در 4-5 روز آینده خواهد بود. به دلیل اصلاح شدید بازار، اتریوم 10 درصد از ارزش خود را از دست داد که منجر به کاهش ارزش کوین های سوخته نیز شد.

با نرخ سوخت بالا، اتریوم ممکن است وارد موقعیت شوک عرضه شود. شوک عرضه موقعیتی است که وقتی که قیمت یک دارایی به دلیل عدم توانایی کوین در تعادل بین عرضه و تقاضا به سرعت تغییر کند، رخ می دهد.

این وضعیت به دلیل افزایش نجومی شاخص جریان خروجی مبادلات در حال بدتر شدن است .و نشان می دهد معامله گران تمایلی به فروش ذخیره خود ندارند و ترجیح می دهند آنها را در جای دیگری نگه دارند.

اکثر تحلیلگران ارزهای دیجیتال خاطرنشان می‌کنند که سرمایه‌گذاران بلندمدت امیدوارند اتریوم زودتر به وضعیت یک دارایی کاهش‌دهنده تورم برسد، به این معنی که در شرایطی قرار بگیرد که تعداد سکه های سوزانده شده از تعداد سکه های صادر شده بیشتر شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا