اخبار رمز ارز

تسلا به زودی پشتیبانی از پرداخت های رمزنگاری شده را از سر می گیرد

تسلا، سازنده بزرگ خودروهای الکتریکی به رهبری ایلان ماسک، تبلیغ‌کننده دوج کوین، اشاره کرده است که ممکن است به زودی به دنبال پشتیبانی مجدد از پرداخت‌ها توسط ارز دیجیتال باشد.

در یک بایگانی فصلی ماه سپتامبر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، این شرکت اعلام کرد که ممکن است در آینده تراکنش با ارزهای رمزنگاری شده را مجدداً آغاز کند، که نشان می‌دهد تسلا به دنبال از سرگیری پشتیبانی خریدهای انجام شده با استفاده از ارزهای دیجیتال است.

این شرکت همچنین اعتقاد بلندمدت خود را به دارایی‌های کریپتو به‌عنوان ذخیره‌ ارزش و ابزار پرداخت بیان کرد و اظهار داشت:

“ما به پتانسیل بلندمدت دارایی های دیجیتال هم به عنوان یک سرمایه گذاری و هم به عنوان جایگزینی نقدی برای پول نقد اعتقاد داریم.”

تسلا قبلا بیت کوین را به عنوان پرداخت برای خرید خودروهای الکتریکی بین ژانویه تا مارس سال جاری پذیرفته بود. این حرکت به عنوان بخشی از استقبال گسترده تر بیت کوین از سوی تسلا انجام شد، به طوری که این شرکت همچنین در سه ماهه اول سال 2021 به ارزش 1.5 میلیارد دلار از صندوق خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرد.

با این حال، پس از اینکه این شرکت با انتقاداتی مبنی بر آنکه استخراج اثبات کار بر محیط زیست تأثیر منفی دارد،مواجه شد، حمایت اش از بیت کوین ادامه پیدا نکرد.

در ماه ژوئن، ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، اعلام کرد که تسلا زمانی که حداقل نیمی از هش ریت شبکه بیت‌کوین توسط انرژی‌های تجدیدپذیر تامین شود، پشتیبانی از پرداخت‌های بیت‌کوین را از سرخواهد گرفت.

این اخبار همزمان با گزارشی مبنی بر اینکه ارزش بازار تسلا پس از امضای قراردادی مهم با شرکت کرایه خودرو هرتز از مرز یک تریلیون دلار گذشت، منتشر شد. قیمت سهام تسلا نیز برای اولین بار به حدود هزار دلار افزایش یافت.

ایلان ماسک با ناراحتی از بسیاری از دارندگان کوین شیبا اینو، این آخر هفته توییت کرد که او فقط بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را دارد.

روز دوشنبه، کاربر توییتر به نام ” شیبا اینو هولدر” در توییتی از ایلان ماسک پرسید که چه مقدار شیب نگه داشته است، که ماسک پاسخ داد: “هیچی!از روی کنجکاوی، تعدادی بیت کوین ، اتریوم و دوج  دارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا