آموزش

بررسی کامل کیف پول اتمیک والت

 کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

این روزها کیف پول اتمیک در حوزه رمزارز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. صرافی مبادله اتمیک در سال 2017 توسط یک متفکر فین تک، مدیر عامل Changelly، کنستانتین گلادیچ (Konstantin Gladych) راه اندازی شد.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) از کارت های بانکی ارز فیات کاربران برای خرید توکن های رمزنگاری مانند اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می کند. کیف پول سخت افزاری از دسترسی آسان به سیستم عامل ها مانند macOS، Android، Windows و iOS پشتیبانی می کند.

بررسی کیف پول اتمی: چگونه کیف پول اتمی را راه اندازی کنیم؟

کیف پول اتمیک

برای مدیریت صرافی از طریق کیف پول اتمیک، اولین قدم این است که اپلیکیشن پلتفرم صرافی کیف پول را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید یا از امکانات وب سایت آنها استفاده کنید. اگر کاربر مسیر وب سایت را طی کند، می تواند از گزینه “دانلود نرم افزار کیف پول Atomic” نرم افزار را دانلود و نصب نماید.

پس از اینکه کاربر وارد برنامه شد، دو گزینه را پیدا خواهد کرد: ایجاد کیف پول و بازیابی از پشتیبان. برای سرمایه گذاران تازه کار روی کیف پول، ابتدا میبایست گزینه “Create Wallet” کلیک شود. پس از آن به کاربر اختیار داده می شود و کاربر باید رمز عبور را تنظیم کند.

یک رمز عبور فرعی با 12 کلمه نیز باید تحویل داده شود و به طور ایمن برای هرگونه خطر آینده ذخیره شود. پس از رمز عبور، کاربر می تواند سرمایه گذاری های تجاری رمزنگاری خود را آغاز کند. فرآیند پشتیبان گیری به شما کمک می کند تا دسترسی به کیف پول اتمی خود را در هر مکان و زمان بازیابی کنید.

ارزهای پشتیبانی شده توسط کیف پول اتمیک

بررسی کامل کیف پول اتمیک

پلتفرم کیف پول اتمیک اجازه نگهداری بیش از 500  سکه و توکن رمزنگاری را می دهد. برخی از ارزهای دیجیتال اصلی که کیف پول اتمی از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از Binance Coin، Brave Attention Token، Bitcoin، Bitcoin SV، Bitcoin Cash، Chainlink، Cardano، Cosmos، Dash، EOS، Ethereum، Litecoin، Monero، NEO، OmiseGo، Ripple، Stellar، Tron. ، تتر USD، Tezos و VeChain.

با این حال، برای بررسی لیست کامل ارز های پشتیبانی شده در کیف پول اتمیک اینجا کلیک کنید.

چگونه از کیف پول اتمیک استفاده کنیم؟

کیف پول اتمیک یک صرافی غیرمتمرکز برای چندین ارز اصلی است. این کیف پول بیش از 500 توکن به علاوه تمام شبکه های بلاک چین را در بر می گیرد. از طریق فناوری مبتکرانه قرارداد هوشمند ارائه شده توسط Atomic swap، کاربر می تواند یک ارز دیجیتال واحد را بدون هیچ صرافی متمرکزی با ارز دیگری مبادله کند.

از طریق کیف پول اتمیک، سرمایه‌گذاران می‌توانند عملکردهایی مانند خرید یک ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، مدیریت مبادلات ارزهای دیجیتال خود و سهام‌داری را انجام دهند. به امکانات می توان از طریق یک برنامه دسترسی داشت، یا نرم افزار را می توان از طریق وب سایت در دستگاه کاربر دانلود کرد.

دستگاه های پشتیبانی شده توسط کیف پول اتمیک

دستگاهی که دارای سیستم عاملی مانند ویندوز، macOS و لینوکس است از کیف پول اتمیک پشتیبانی می کند. در واقع کیف پول اتمیک از تعدادی توزیع لینوکس از جمله اوبونتو، دبیان و فدورا پشتیبانی می کند. در تلفن همراه، کیف پول اتمیک را می توان به ترتیب از گوگل استور و اپ استور برای دستگاه های اندروید و iOS دانلود کرد.

بررسی کیف پول اتمیک: اقدامات امنیتی

بررسی کامل کیف پول اتمیک

آیا کیف پول اتمی ایمن است؟ واقعیت این است که پلت فرم تبادل دیجیتال به خوبی محافظت می شود. این یک رابط امن است که امکان ورود به شبکه های بلاک چین و صندوق های رمزنگاری را فراهم می کند.

با این حال، کاربر باید در هنگام معامله هوشیار باشد. این پلتفرم یک منبع باز است که با احتیاط از عدم قطعیت های فین تک و هکرهای پنهانی که می خواهند اطلاعات رمز عبور کیف پول دستگاه را به دست آورند، می کاهد.

مخاطرات معاملات ارزهای دیجیتال را می توان به طور ماهرانه ای از طریق مشخصه سخت افزاری کیف پول Atomic که این پلتفرم در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تعدیل کرد. کیف پول Atomic کلیدهای خصوصی را ارائه می دهد که در دستگاه دیجیتال کاربر ذخیره می شوند و رمزگذاری شده اند.

رمز عبور “عبارت پشتیبان” (backup phrase password) که در مرحله اولیه به پلتفرم کیف پول اتمیک ارائه می شود، باید در صورت قطع دسترسی ایمن نگه داشته شود. این رمز عبور عبارت پشتیبان، برای دریافت ارز در کیف پول اتمیک کاربر است.

پشتیبانی مشتری در کیف پول اتمیک

برای دریافت کمک برای معاملات کریپتو، کاربران می توانند به صفحه فرود atomicwallet.io/support، کیف پول Atomic مراجعه کنند. پشتیبانی مشتری برای بهبود تراکنش مبادلات رمزنگاری مانند پشتیبانی از طریق تلفن همراه، پشتیبانی سهامداری، پشتیبانی عیب‌یابی برای معاملات دشوار، پشتیبانی دارایی‌ها و سؤالاتی که باید هنگام خرید ارز دیجیتال به آنها پاسخ داده شود، خدمت می‌کند.

به عنوان مثال، در طول یک مبادله، اگر پشتیبانی در مورد انتقال رمزنگاری یا تاریخچه سفارش مورد نیاز باشد، کمک به مشتری ارائه می شود. در اینجا، سرمایه‌گذار باید روی دکمه «تماس با پشتیبانی اتمیک درباره این صرافی» (“Contact Atomic Support About This Exchange“) در کیف پول Atomic کلیک کند. در سمت دریافت، این فرآیند شما را به ایمیل آنها برای مبادلات کیف پول اتمیک می برد و پاسخی ظرف مدت یک ساعت تعیین می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا