اخبار رمز ارز

علاقه مندان به خوش بینی و Injective چشم را به پیش فروش Fezoo معطوف می کنند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان بازار غیرقابل پیش‌بینی، Fezoo به عنوان یک گزینه قانع‌کننده برای سرمایه‌گذاران Optimism و Protocol Injective ظاهر می‌شود و یک مبادله غیرمتمرکز با پتانسیل بازدهی قابل توجه ارائه می‌دهد.

بازار کریپتو تقریباً همیشه آشفته است. همه چیز همیشه طبق فیلمنامه پیش نمی رود و منطقی ترین حرکات همیشه نتیجه نمی دهد. با این حال، در بسیاری از مواقع، سرمایه گذاران می توانند بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارند، تصمیمات درستی بگیرند و بازده خوبی دریافت کنند.

اگر سرمایه گذاران بتوانند در مکان های مناسب نگاه کنند، بازده فراوان است. به عنوان مثال، خوش بینی (OP) پیش بینی می شود تا 8 برابر بازده را به ارمغان بیاورد. همچنین انتظار می‌رود که پروتکل تزریقی (INJ) تا پایان سال این مقدار بازده را به ارمغان بیاورد، اما سرمایه‌گذارانی که بیشتر می‌خواهند باید این پروژه جدید Fezoo (FEZ) را در نظر بگیرند.

حالات مثبت برای خوش بینی ایجاد می شود

راه حل مقیاس پذیری اتریوم (ETH) خوش بینی، اخیراً انرژی مثبت بیشتری دریافت می کند و این هم در نمودارها و هم خارج از آن نشان می دهد. Optimism یک شبکه لایه 2 مبتنی بر اتریوم است که ضمن گسترش مقیاس پذیری از امنیت آن بهره می برد. خوش بینی از اواسط ماه مارس در حال کاهش بود، با این حال، در تمام این مدت سطح بالای 3 دلار را حفظ کرد.

خوش بینی در حال حاضر با سرعتی در حال افزایش است و در زمان انتشار با قیمت 3.70 دلار معامله می شود. مثل همیشه، سرمایه‌گذاران بیشتر می‌خواهند و Optimism باید اینها را در این بین ارائه دهد.

پروتکل Injective به دنبال 40 دلار است

Injective Protocol یک شبکه عمومی لایه 1 است که برای ارائه زیرساخت های مالی پایه ایجاد شده است که امکان کاربردهای مختلف را فراهم می کند. از dApps گرفته تا چندین برنامه دیگر نسل بعدی DeFi، Injective Protocol به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از تصورات خود فراتر بروند. Injective Protocol یکی از ذینفعان بازار مثبت تر بوده و در سه روز گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

Injective Protocol اکنون به ازای هر واحد 37.10 دلار از زمان نگارش مقاله به فروش می رسد. این هنوز از قیمت های یک هفته قبل پایین تر است اما کمی امیدوار است. پروتکل تزریقی بدون شک در حال افزایش است، اما سرمایه گذاران تا زمانی که از 40 دلار عبور نکنند، چندان متقاعد نخواهند شد. ممکن است در چند ساعت آینده این کار را انجام دهد، اما ممکن است زمان بیشتری نیز طول بکشد.

Fezoo توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند

خوش بینی خوب است و با وجود اینکه هنوز شک و تردید وجود دارد، مسیری به سوی بازگشت خوب دارد. پروتکل تزریقی INJ متزلزل تر است اما هنوز امیدهایی وجود دارد. با این حال، تقریباً اتفاق نظر وجود دارد که Fezoo می‌تواند بیشترین بازدهی را در سال جاری داشته باشد. Fezoo یک صرافی غیرمتمرکز با چند ترفند جالب است. این به کاربران اجازه می دهد تا خودشان وجوه خود را مدیریت کنند و دخالتی نمی کند. همچنین برای تجارت پاداش می دهد.

Fezoo به سختی به عرضه 500 میلیونی خود رسیده است. هنوز تعداد زیادی رمز موجود و پتانسیل زیادی وجود دارد. دیگر توکن‌های تثبیت‌شده در حال حاضر مقدار زیادی از حداکثر عرضه خود را مصرف کرده‌اند و این محدودیتی را برای بالا رفتن آنها ایجاد می‌کند.

Fezoo همچنین هزینه بسیار کمتری دارد، اگر سرمایه‌گذاران بر اساس ریسک قضاوت کنند، در آنجا ریسک کمتری دارد و تنها 0.013 دلار برای هر واحد در مرحله اول پیش‌فروش می‌رود. انتظار می‌رود که همان سرمایه‌ها با Fezoo بیشتر از سایر توکن‌ها عمل کنند. در نهایت، بازده قابل توجهی دارد که حتی برای دارندگان پروتکل Optimism و Injective نیز جذاب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیش فروش فزو به وب سایت مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا