اخبار رمز ارز

بریتیش کلمبیا با استناد به مصرف انرژی، ماینرهای کریپتو را سرکوب می کند

دولت کانادا بریتیش کلمبیا به دلیل نگرانی در مورد مصرف زیاد انرژی و مزایای اقتصادی محدود، اقداماتی را برای تنظیم مصرف برق توسط ماینرهای ارزهای دیجیتال پیش می‌برد.

در 11 آوریل، جوزی آزبورن، وزیر انرژی، معادن و نوآوری کم کربن، اظهار داشت که استان به مصرف بالای انرژی مرتبط با استخراج ارزهای دیجیتال در منطقه می پردازد، که به گفته او، حداقل فرصت های شغلی و اقتصادی ایجاد می کند.

به گفته این وزارتخانه، اصلاحیه قانونی به دولت این امکان را می دهد که استفاده از برق توسط ماینرهای ارز دیجیتال را ممنوع یا تنظیم کند. این به این دلیل است که “رشد کنترل نشده” این بخش ممکن است تامین برق خانه ها و شرکت ها را گران کند.

این استان در دسامبر 2022 اعلام کرد که اتصالات برق جدید برای استخراج ارزهای دیجیتال به مدت 18 ماه به حالت تعلیق در خواهد آمد.

در واقع، تقریباً بیست و یک پروژه که مجموعاً 11700 گیگاوات ساعت برق سالانه درخواست کرده بودند، به طور موقت متوقف شدند.

بر اساس یک مقاله محلی، وزیر آزبورن اظهار داشت که این استان با شرکت برق استانی بریتیش کلمبیا هیدرو برای تامین برق کافی برای آینده استان همکاری می کند.

این شامل تنظیم خدمات برق برای ماینرهای ارزهای دیجیتال انرژی بر است که مشاغل محلی بسیار کمی ایجاد می کنند.

یک دادگاه عالی استانی در فوریه به این نتیجه رسید که تحریم BC Hydro بر عملیات استخراج کریپتو “معقول” است.

پس از کبک و منیتوبا، بریتیش کلمبیا سومین حوزه قضایی در کانادا شد که در دسامبر 2022 محدودیت هایی را برای استخراج ارزهای دیجیتال اعمال کرد. BC اعلام کرده است که به مدت 18 ماه مجوز اتصالات استخراج جدید به سیستم برق خود را نخواهد داد.

آزبورن در آن زمان اظهار داشت که این ماده برای حفظ برق، عمدتاً برای “وسایل نقلیه الکتریکی و پمپ های حرارتی، و برای مشاغل و صنایعی که پروژه های برق رسانی را انجام می دهند که انتشار کربن را کاهش می دهد و فرصت های شغلی و اقتصادی ایجاد می کند” در نظر گرفته شده است.

بریتیش کلمبیا با داشتن ظرفیت تقریبی 18250 مگاوات (MW) چهارمین تولید کننده بزرگ برق در کانادا است.

با این حال، بر اساس ارزیابی توسط شرکت قابلیت اطمینان الکتریکی آمریکای شمالی، BC خطری برای قابلیت اطمینان تولید برق در آینده دارد. این گزارش نشان می دهد که محدودیت های تولید و افزایش تقاضا می تواند تا سال 2026 مشکل ساز شود.

همانطور که Crypto.news در 24 مارس 2024 گزارش داد، تغییر مشابهی در سطح جهانی اتفاق می افتد، از جمله در ایسلند، جایی که نخست وزیر کاترین یاکوبسدوتیر اخیراً از برنامه هایی برای متمرکز کردن تلاش های انرژی تجدیدپذیر کشور از استخراج کریپتو به توسعه کشاورزی رونمایی کرد.

این توسعه با استراتژی فعلی بریتیش کلمبیا برای تخصیص مجدد منابع انرژی به بخش‌های پایدارتر و از نظر اقتصادی سودمند همسو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا