اخبار رمز ارز

کریگ رایت اعتراف کرد که در وایت پیپر بیت کوین که در دادگاه ارائه شده است، ویرایش هایی انجام داده است

کریگ رایت تأیید کرد که اسناد سفید بیت کوین ارائه شده در روند قانونی علیه COPA را بازبینی کرده است.

الکساندر گانینگ، نماینده توسعه دهندگان بیت کوین، اشاره کرد اصلاحات رایت به اسناد خود، به‌ویژه در «فایل‌های لاتک» نوشته بود، که رایت اعتراف کرد. رایت توضیح داد که این تنظیمات برای اهداف نمایشی برای تیم حقوقی او در Shoosmiths انجام شده است.

این آخرین پیشرفت زمانی انجام می شود که آزمایشی که به دنبال تعیین اینکه آیا رایت واقعاً ساتوشی ناکاموتو است یا خیر، به هفته سوم خود منتقل شد.

گانینگ رایت را به چالش کشید و پیشنهاد کرد که این اصلاحات به جای هرگونه نمایشی، خودخواهانه بوده اند، و تاکید کرد که اینها تلاش هایی برای همسو کردن اسناد با طرح اولیه وایت پیپر بیت کوین هستند. به گفته Gunning، این فایل به تازگی در نوامبر 2023 اصلاح شده است.

بازجویی متقابل در حالی پایان یافت که گانینگ مستقیماً مشروعیت ادعای رایت مبنی بر ساتوشی ناکاموتو بودن را زیر سوال برد، ادعایی که رایت تحت بررسی بیشتر رد کرد.

جلسه سومین هفته از جلسات استماع، با شهادت هر دو طرف به پایان رسید. مارتی مالمی، دانشمند کامپیوتر، شهادت داد و جدول زمانی رایت در مورد تعامل آنها با ناکاموتو را به چالش کشید. مالمی تصریح کرد که برخلاف اظهارات رایت مبنی بر رویکرد فوریه 2009، ارتباط واقعی آنها در 1 می 2009 اتفاق افتاد، اختلافی که بعداً توسط ایمیل‌های منتشر شده در X پشتیبانی شد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا