اخبار رمز ارز

HSBC سرمایه 6.85 میلیون دلاری را برای استارتاپ بیمه بلاک چین مستقر در هنگ کنگ رهبری می کند

[ad_1]

استارت‌آپ بیمه بلاک‌چین MediConCen 6.85 میلیون دلار سرمایه به رهبری HSBC برای بهبود بخش از طریق «ساده‌سازی و تسریع روند خسارت» جمع‌آوری کرد.

در یک اطلاعیه وبلاگی، استارت آپ مستقر در هنگ کنگ گفت که سرمایه گذاران دیگری از جمله G&M Capital، ParticleX و سرمایه گذار جدید Wings Capital Ventures نیز در این تامین مالی شرکت کرده اند.

با آخرین جریان نقدی ورودی، MediConCen در مجموع 12.7 میلیون دلار جمع آوری کرد و قصد داشت از درآمد حاصله برای تسریع رشد خود در بازارهای بین المللی، از جمله خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی، استفاده کند. ویلیام یونگ، رئیس MediConCen می‌گوید این استارت‌آپ در حال تغییر فرآیند ادعای مبتنی بر کاغذ و انسان به یک «دیجیتال و با کمک هوش مصنوعی» است. [artificial intelligence] سفر، با استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی و بلاک چین.

کارا بیون، رئیس بخش فین‌تک در مدیریت دارایی HSBC، گفت که انتظار می‌رود این بودجه فرآیند مطالبات را ساده‌تر و تسریع کند، از جمله “اطمینان از اینکه مبلغ ادعا منصفانه است، با ستون فقرات فناوری که از افزایش این مزایا پشتیبانی می‌کند.”

MediConCen که در سال 2018 به عنوان یک انکوباتور در Cyberport، یک پارک صنعتی با فناوری پیشرفته تحت حمایت دولت هنگ کنگ تاسیس شد، به بیش از 16 شرکت بیمه و بیش از 1 میلیون بیمه شده خدمات ارائه می دهد. پلت فرم ادعای بدون نقد این شرکت دارای مشارکت بیش از 1200 ارائه دهنده پزشکی است.

برای HSBC، این سرمایه‌گذاری بر تعهد آن به دیجیتالی‌سازی در هنگ کنگ تأکید می‌کند، زیرا لوان لیم، مدیر عامل HSBC هنگ کنگ، قبلاً برنامه‌های این بانک را برای کشف نشانه‌سازی ابزارهای مالی و آزمایش‌کنندگان ارزهای دیجیتال بانک مرکزی در منطقه، با هدف ایجاد کارایی، تشریح کرد. شفافیت و کاهش هزینه برای تامین مالی سنتی

HSBC فعالانه درگیر آزمایش های مالی در هنگ کنگ بوده است و به مشتریان این امکان را می دهد تا معاملات آتی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را از طریق پلت فرم سرمایه گذاری خود در ژوئن 2023 انجام دهند. علاوه بر این، در نوامبر 2023، HSBC با یک شرکت متعلق به ریپل برای ابتکار بلاک چین مشتریان نهادی علاقه مند به دارایی های دنیای واقعی میزبانی شده در زنجیره را هدف قرار می دهد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا