اخبار رمز ارز

STRK Starknet پس از airdrop زیر 4 دلار معامله می شود

توکن STRK Starknet در روز افتتاحیه تا 3.66 دلار معامله شد و پس از آن که برخی از گیرندگان airdrop پس از ماه‌ها مشارکت در کشاورزی و اکوسیستم، سود خود را رزرو کردند، بیش از 7 درصد کاهش یافت.

کریپتو بومی Starknet با ارزش بازار 1.5 میلیارد دلاری شروع به کار کرد و در روز اول بیش از 900 میلیون دلار حجم معاملات داشت. STRK در صرافی های غیرمتمرکز پیشرو مانند Uniswap و مکان های متمرکز مانند Binance قابل معامله است.

استارک نت
صفحه قیمت STRK | منبع: CoinMarketCap

Starknet قصد دارد 700 میلیون توکن STRK را در 1.3 میلیون آدرس کیف پول توزیع کند. بنیاد Starket، یک موسسه غیرانتفاعی حامی STRK، پورتال ادعایی خود را در حوالی ظهر UTC به روی انبوهی از فعالیت‌ها باز کرد.

ناتان جفای، سخنگوی Starkware در ایمیلی به کریپتوفارسگفت که بیش از پنج میلیون سکه STRK در دقایق اول مطالبه شد و گیرندگان در 30 دقیقه ابتدایی حدود یک میلیون توکن در دقیقه ادعا کردند.

طبق صفحه رسمی X پروتکل، بیش از 100000 کاربر در زمان انتشار توکن ها را ادعا کرده بودند.

افتتاح پورتال Provisions یک مناسبت مهم است که سال ها از ساخت آن می گذرد. توزیع توکن های STRK قدرت را در دستان جامعه ما قرار می دهد. آینده برای بلاک چین غیرمتمرکز ما روشن است که به جای تعداد کمی از افراد، به بسیاری از افراد پاسخ می دهد.

الی بن ساسون، مدیر عامل StarkWare

کیف پول های واجد شرایط چهار ماه فرصت دارند تا توکن های خود را مطالبه کنند. این به کاربران تا 20 ژوئن فرصت می دهد تا از پورتال بازدید کنند و STRK رایگان دریافت کنند. تخصیص airdrop هیچ دوره قفلی ندارد و می تواند برای اهداف حاکمیتی مستقر شود یا در بازارهای آزاد فروخته شود.

دارندگان همچنین می توانند به لطف پیشنهادی که این سکه را به عنوان توکن گاز بومی در راه حل مقیاس بندی L2 مبتنی بر اتریوم استارک نت تایید کرد، هزینه تراکنش را در STRK پرداخت کنند.

مشکلات ایردراپ استارک نت

در اخبار مرتبط، Starknet به دنبال اعلام airdrop خود شاهد کاهش شدید کاربران فعال بود. آدرس‌های فعال در شبکه در 14 فوریه، قبل از فاش شدن تاریخ توزیع، به اوج خود در حدود 225000 رسید.

ساعت قبل از باز شدن پورتال ادعایی، فعالیت تقریباً 57٪ کاهش یافت و به بیش از 84200 کاربر در هر Starkscan کاهش یافت.

Starknet با واکنش شدید اعضای انجمن مواجه شد که احساس کردند تخصیص airdrop برای برخی از کاربران ناعادلانه است. در یک مورد، یک کشاورز airdrop هزاران توکن برای بررسی املای متن در GitHub پروژه دریافت کرد. یکی دیگر از شرکت‌کنندگان گفت که این افت را از دست داده‌اند زیرا هنگام گرفتن عکس فوری کمتر از 0.005 اتر (ETH) در کیف پول داشتند.

در پاسخ به این شکایات، تیم گفت که به روز رسانی های مهمی که بر اساس بازخورد ساخته شده بودند، اجرا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا