اخبار رمز ارز

Dogwifhat سومین سکه بزرگ میم در ارزش بازار می شود

توکن Dogwifhat جایگاه سوم را در ارزش بازار تمام سکه‌های میم به دست آورد و از پپه پیشی گرفت.

به گفته CoinGecko، Dogwifhat (WIF) با ارزش بازار 3.6 میلیارد دلار، در حال حاضر پس از غول‌های میم، Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) قرار دارد که ارزش بازار آنها به ترتیب 31.1 و 18 میلیارد دلار است.

Dogwifhat سومین سکه بزرگ میم در ارزش بازار شد - 1
منبع: CoinGecko

در طول 24 ساعت گذشته، WIF نیز به یکی از رهبران اصلی رشد تبدیل شده است، زیرا قیمت سکه بیش از 16 درصد افزایش یافت و در 29 مارس به بالاترین حد تاریخ (ATH) 4.01 دلار رسید.

Dogwifhat سومین سکه بزرگ میم در ارزش بازار شد - 2

داده‌های CoinGecko همچنین نشان می‌دهد که دسته‌ی سکه‌های میم به طور متوسط ​​۸ درصد رشد کرده است و از جایگاه‌های بزرگ‌تری مانند امور مالی غیرمتمرکز، مزارع بازده و توکن‌های مبادله بهتر عمل کرده است.

توکن‌های میم در 28 مارس در میان شایعاتی مبنی بر استفاده از DOGE در سرویس پرداخت آتی برنامه اجتماعی X شروع به افزایش کردند، اگرچه هیچ خبر رسمی از سوی شرکت وجود ندارد.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، همچنین با در نظر گرفتن گزینه های مختلف برای استفاده از این کلاس دارایی، از جمله تامین مالی پروژه های عمومی، به بازار سکه های میم توجه کرد. به ویژه، او پیشنهاد کرد که از سکه های میم برای جمع آوری کمک های خیریه استفاده شود. علاوه بر این، بوترین پیشنهاد گسترش دامنه میم کوین ها و معرفی آنها به صنعت بازی را داد.

بوترین همچنین اشاره کرد که در سال 2024، میم کوین ها به یکی از موضوعات اصلی بحث در جامعه تبدیل شده است. او شباهتی را بین بازار گاوی ۲۰۲۱ ترسیم کرد، زمانی که سکه‌های Dogecoin و Shiba Inu در اوج محبوبیت خود بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا