اخبار رمز ارز

ARK Invest پیش از نصف شدن بیت کوین حرکت های صعودی انجام می دهد

قبل از نصف شدن بیت کوین (BTC)، شرکت ARK Invest کتی وود در یک سری تراکنش ها شرکت کرد که نشان دهنده موضع صعودی صندوق تامینی در مسیر حرکت ارز دیجیتال است.

از جمله اقدامات قابل توجه، اضافه کردن 139152 واحد از بیت کوین ETF داخلی خود – ARK 21Shares Bitcoin ETF – به ارزش 8.96 میلیون دلار توسط ARK بود.

این خرید به دنبال خرید قابل توجه دیگری به ارزش 31.19 میلیون دلار از ETF در روز قبل صورت گرفت.

ARK که فقط به بیت کوین بسنده نکرد، با خرید 41068 سهم از ProShares Ether Strategy ETF (EETH) که در مجموع حدود 2.78 میلیون دلار بود، تنوع خود را دو برابر کرد.

این خرید علاوه بر 2.9 میلیون دلار دیگر از سهام EETH بود که غول سرمایه گذاری در 18 آوریل خریداری کرد.

با این حال، همه حرکت ها در مورد خرید نبود. ARK همچنین با فروش 28936 سهم از ProShares Bitcoin Strategy ETF (BITO)، به ارزش تقریبی 803،552 دلار، در سبد خود کمی کاهش یافت.

تحلیلگران این تراکنش‌ها را قابل توجه می‌دانستند، به ویژه از آنجایی که این تراکنش‌ها تنها چند ساعت قبل از رویداد مورد انتظار نصف شدن بیت‌کوین انجام شد.

با این حال، در حالی که نصف شدن پس از افزایش پیش‌بینی‌های قبلی، احساس فروپاشی را در بازار ارزهای دیجیتال به ارمغان آورد، وود گفت که از اعتماد خود به پتانسیل بلندمدت بیت‌کوین دلسرد نشده است، که احتمالاً با توجه شرکتش به ETF‌های بیت‌کوین نشان داده می‌شود.

در مصاحبه اخیر، او بینش هایی را در مورد استراتژی های سرمایه گذاری ARK به اشتراک گذاشت و بر دیدگاه مثبت خود در مورد فناوری های تحول آفرین مانند هوش مصنوعی، وسایل نقلیه الکتریکی و البته بخش ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

شرکت او همچنین با راه‌اندازی سه ETF اروپایی UCITS خود، که ردپای جهانی خود را گسترش داده و تقاضای رو به رشد برای استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود را تامین می‌کند، در اروپا خبرساز شده است.

ETF ها در تاریخ 18 آوریل در Deutsche Borse Xetra فهرست شدند و قرار است در هفته های آینده در صرافی های اروپایی دیگر فهرست شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا