اخبار رمز ارز

مدیر عامل OpenSea در بحبوحه نوسانات بازار NFT، خریدها را اذیت می کند

[ad_1]

دوین فینزر، مدیر اجرایی OpenSea فاش کرده است که بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مستقر در نیویورک برای فرصت‌های M&A باز است.

در مصاحبه‌ای با DLNews، فینزر فاش کرد که OpenSea در حال ترسیم آب‌های جدید است و آشکارا علاقه خود را برای خرید و به‌طور بالقوه در میان ثروت نوسان دنیای NFT ابراز کرده است.

فینزر در این مصاحبه گفت: «ما فکر می‌کنیم که اگر شراکت درستی پیش بیاید، این چیزی است که باید حتماً در نظر بگیریم.

با این حال، در حالی که اذعان می کند که OpenSea پذیرای چنین چشم انداز هایی است، اما Finzer جزئیاتی در مورد زمان بندی یا طرف های علاقه مند ارائه نکرد. وی همچنین تاکید کرد که در حال حاضر OpenSea به دنبال جستجوی فعال برای خریداران نیست.

در این مصاحبه، فینزر یک استراتژی چابک برای پیمایش جزر و مد نامطمئن فضای کلکسیونی دیجیتال ارائه کرد که نشان می‌دهد OpenSea آماده پذیرش مشارکت‌هایی است که با چشم‌انداز آینده آن همسو هستند.

کاهش شدید حجم معاملات که در سال 2023 شاهد بودیم، سلطه بازار NFT را به چالش کشید و آن را از قله‌ای که 90 درصد بازار را در بر می‌گرفت به 171 میلیون دلار کاهش داد.

و در حالی که پلتفرم‌های نسبتاً جدیدتری مانند Blur با تاکتیک‌های تهاجمی و ایردراپ‌های نشانه‌ای پیشروی کرده‌اند، فینزر اصرار داشت که OpenSea همچنان سنگر ایمنی کاربر را حفظ کرده و مجموعه‌های تقلبی را برای محافظت از جامعه خود حذف کرده است.

OpenSea چشم انداز مثبت خود را حفظ می کند

اختلال در بازار NFT چشم‌انداز فینزر را تضعیف نکرده است، زیرا او می‌گوید همچنان بر توسعه OpenSea به برندی مترادف با اعتماد و حفاظت از کاربر تمرکز دارد، حتی در بحبوحه تجمیع بالقوه در صنعت.

در اوایل ماه، فینزر پتانسیل NFTها را دو برابر کرد. در گفتگو با بلومبرگ، او دیدگاه OpenSea را برای کشف قانع‌کننده‌ترین برنامه‌های کاربردی برای توکن‌های غیرقابل تعویض، حتی زمانی که به نظر می‌رسد معیارهای بازار رو به افول است، بیان کرد.

در آن زمان، منابع ردیابی مانند DappRadar اشاره کردند که حجم معاملات OpenSea حدود 3.5 میلیون دلار بوده است. Blur با حجم معاملات 20.8 میلیون دلاری رقابت را پشت سر گذاشت و پس از آن OKX NFT با 4.4 میلیون دلار قرار گرفت.

حتی در آن زمان، فینزر تأکید کرد که استراتژی آینده‌نگر OpenSea به روندهای زودگذر پویایی بازار NFT وابسته نیست، و مدعی شد که حجم معاملات به دلیل توکن‌های تبلیغاتی که توسط سایر پلتفرم‌ها برای تحریک معاملات استفاده می‌شوند، همیشه تصویر کامل را نشان نمی‌دهد.

به گفته وی، OpenSea در مواجهه با کاهش حجم معاملات بیکار نمی نشیند، بلکه در عوض با “OpenSea 2.0” نوآوری می کند، که با تنظیم رابط کاربری خود برای برآوردن نیازهای خاص – مانند تجسم NFT های بلیط در یک تجربه کاربری سفارشی، نوید می دهد. فرمت تقویم

علاوه بر این، این پلتفرم گام‌های پیشگیرانه‌ای برای تقویت دفاع خود در برابر تقلب با افزایش شناسایی مجموعه‌های NFT تقلبی و آدرس‌های وب مخرب برمی‌دارد و هدف آن محافظت از مشتریان خود در برابر سرقت دارایی‌های دیجیتال است. تاریخ عرضه رسمی این نسخه ارتقا یافته فعلاً مشخص نیست.

ما را در Google News دنبال کنید



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا