اخبار رمز ارز

سه کوینی که در این هفته باید مد نظر قرار بدهید

هانطور که در سه ماهه چهارم سال 2021پیش می رویم، تعدادی از پروژه ها با توسعه مستمر پیش می روند، و انتخاب کوین های این هفته از آنهاییست که از به روز رسانی ها و اخبار جدیدی بهره مند هستند که به موفقیت و رونق بازارشان می انجامد. این به روز رسانی ها و اخبار جدید باعث افزایش توجه به هر ارز در هفته های آینده می شود.

  1. Zcash (ZEC)

Zcash یک ارز دیجیتال همتا به همتای عمومی غیرمتمرکز است که در سال 2016 راه اندازی شد و ویژگی های مشابه بیت کوین را به همراه ویژگی های منحصر به فرد حریم خصوصی و امنیتی که تنها در تعداد معدودی از ارزهای دیجیتال عمومی یافت می شود را ارائه می دهد. ZEC اولین ارز دیجیتالی بود که از zk-SNARKS استفاده کرد.

چرا Zcash؟

تیم شرکت Electric Coin (ECC) پشتیبان Zcash اخیراً ورژن آپدیت شده شبکه به نام NU5 را برای ZEC فعال کرده است. در اوایل اکتبر فعال‌سازی شبکه آزمایشی NU5 در  ارتفاع بلوک 1599200 انجام شد. این ارتقا شامل پروپوزال بهبود Zcash  به نام ZIP بود و برای انتقال Zcash از zk-SNARK به سیستم اثبات Halo طراحی شده است. Zcash  از یک سیستم راه‌اندازی قابل اعتماد دور می شود و پروپوزال های ZIP برای راه‌اندازی در ماه اکتبر در شبکه اصلی برنامه‌ریزی شده اند. با نزدیک شدن به شروع ماه نوامبر، می‌توانیم منتظر برخی به‌روزرسانی‌ها در این هفته باشیم . ZEC در ماه گذشته عملکرد خوبی را داشته است.

  1. شبکه سکرت (SCRT)

هدفEnigma  افزایش حریم خصوصی مالی با ارائه دسترسی به قراردادهای هوشمند با قابلیت حفظ حریم خصوصی است. پروژه Enigma اولین شبکه اصلی خود را راه اندازی کرده است، شبکه سکرت، یک بلاک چین PoS مبتنی بر Cosmos است که توسط توکن جدید به نام Secret (SCRT) امن شده است

چرا شبکه سکرت؟

برنامه Stashh  به NFT ها اجازه ایجاد، جمع آوری و معاملات با حفظ حریم خصوصی و امنیت دسترسی توسط شبکه Secret را می دهد، پس از معرفی این برنامه تیم اکنون تولید خود را اعلام کرده است. با همکاری OpenSea و یک هنرمند ناشناس، هفت NFT  منحصر به فرد به عنوان بخشی از یک مجموعه واحد در اوایل نوامبر منتشر می شود. رونمایی و فروش بزرگ این NFT ها در 2 نوامبر است و راه اندازی شبکه Secret Supernova Mainnet در 9 نوامبر انجام می شود.

 

  1. زنجیره(CRO) Crypto.com

زنجیره Crypto.com پلتفرم بلاک چین ارائه‌دهنده کارت نقدی کریپتو Crypto.com است که هدف اصلی آن مدیریت جریان‌های دارایی از مشتریان به بازرگانان و در عین حال توزیع هزینه‌های پردازش، برای کاربران زنجیره دارای شرایط ،  در ازای خدماتشان می باشد.

 

 

 

 

چرا کوین  Crypto.com؟

شبکه اصلی Cronos که مدت‌ها منتظر آن بودیم، رسماً در 8 نوامبر با نام زنجیره Crypto.org  و با استفاده از CRO به عنوان ارز اصلی خود راه‌اندازی می‌شود. در نتیجه راه اندازی، زنجیره Cronos  ،به عنوان یک پلتفرم زیرساخت بلاک چین تخصصی برای پرداخت ها، پروژه های DeFi و NFT و برنامه های غیرمتمرکز، عمل خواهد کرد. تاریخ راه‌اندازی جدید توسط کریس مارشالک، مدیرعامل Crypto.com تأیید شده است . این راه‌اندازی همچنین به دارندگان CRO اجازه می‌دهد تا از طریق کیف پول دیفای Crypto.com  سهام بگیرند.

 

 

عملکرد کوین ها در هفته گذشته چگونه بود؟

هفت روز گذشته روند مثبتی در سراسر بازار داشته است. ICX  8 درصد بهبود یافته و در حال حاضر با قیمت حدود 2.22 دلار معامله می شود. VET  3% زیان داد و در حال حاضر با 0.12 دلار معامله می شود، و ETH در هفته 4% افزایش داشت و در حال حاضر با 4،205 دلار معامله می شود. در طول هفته، بازار از ارزش کلی 2.50 تریلیون دلار به 2.63 تریلیون دلار حرکت کرد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا