اخبار رمز ارز

Anza به روز رسانی هایی را برای مقابله با تراکم در شبکه Solana معرفی می کند

Anza به‌روزرسانی‌هایی را در نسخه 1.18.11 مشتری اعتبارسنجی خود برای رفع مشکلات تراکم شبکه Solana ارائه کرده است.

مشتریان اعتبار سنجی ابزارهای نرم افزاری مهمی هستند که در بلاک چین های اثبات سهام (PoS) مانند Solana (SOL) و اتریوم (ETH) استفاده می شوند و اعتبارسنجی ها را قادر می سازند تا تراکنش ها را احراز هویت کنند و قوانین شبکه را رعایت کنند. به گفته یکی از نمایندگان آنزا، یک به روز رسانی با هدف حل مشکلات تراکم سولانا انجام می شود.

“مسائل ازدحام مداوم توسعه دهندگان را بر آن داشته تا سریعاً اقدام کنند.”

توسعه دهنده آنزا

توسعه دهندگان علاوه بر افزایش مشتریان اعتبارسنجی، استراتژی‌های دیگری مانند بهینه‌سازی استفاده از واحد محاسباتی، اجرای هزینه‌های اولویت‌دار برای بهبود تجربیات کاربر، و توسعه کیفیت خدمات متناسب با سهام را برای اولویت‌بندی تراکنش‌ها به طور موثرتر بررسی می‌کنند.

علت اصلی مشکلات در شبکه Solana در درجه اول به تراکنش های هرزنامه مرتبط است که به شدت بر سرعت تراکنش ها و افزایش نرخ افت تراکنش ها تأثیر می گذارد. معماری سولانا مستقیماً تراکنش‌ها را بدون ممپول پردازش می‌کند که مشکلات را تشدید می‌کند.

تحلیل های خارجی بر چالش های تراکم شدید سولانا تاکید می کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که افزایش محبوبیت کوین‌های میم سولانا، بار شبکه را تشدید کرده و منجر به تأخیر قابل توجه تراکنش‌ها و نرخ شکست بالا شده است.

در پاسخ، رئیس استراتژی بنیاد سولانا، آستین فدراسیون، برجسته شده است چالش های شبکه در توییتر وی افزود که این شبکه قبلاً بر چالش های مشابهی غلبه کرده بود که نشان دهنده ثبات در مدیریت چنین مشکلاتی است.

“هر تصمیمی یک سری معاوضه است، گاهی اوقات شما آن را درست می گیرید، گاهی اوقات آن را اشتباه می گیرید.”

آستین فدرا، رئیس استراتژی بنیاد سولانا


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا