اخبار رمز ارز

سرمایه گذاران کریپتو در سال 2023 به طور متوسط ​​کمتر از 1000 دلار دریافت کردند

[ad_1]

همانطور که توسط CoinLedger، یک پلتفرم پیشرو نرم افزار مالیاتی رمزنگاری گزارش شده است، یک سرمایه گذار متوسط ​​کریپتو در سال 2023 سود 887.60 دلاری را تجربه کرد.

سودهای بالاتر به شدت با سال 2022 متفاوت است، سالی که زیان قابل توجهی بیش از 7000 دلار به ازای هر سرمایه گذار، پس از فروپاشی شرکت های رمزنگاری کلیدی و بازار نزولی فراگیر، داشت.

واضح است که بازار ارزهای دیجیتال یک بار دیگر در حال رشد است. پس از فروپاشی FTX، اکوسیستم ارزهای دیجیتال شاهد سقوط آزاد در قیمت دارایی ها بود. “این جهش اخیر نشان دهنده رشد صنعت کریپتو از سال 2022 تا 2023 است.”

این بینش‌ها از تجزیه و تحلیل داده‌های پایگاه کاربران CoinLedger که بیش از 500000 سرمایه‌گذار، عمدتاً از ایالات متحده را شامل می‌شود، به دست می‌آید.

میانگین

این مطالعه همچنین نشان داد که اتریوم (ETH) بیشترین ارز دیجیتال معامله شده در بین کاربران CoinLedger در سال 2023 بوده و پس از آن Solana، Bitcoin، BNB و Polygon قرار دارند.

علی‌رغم محبوبیت جهانی بیت‌کوین، این بیت‌کوین در رتبه سوم در اختیار قرار گرفت و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین ممکن است تمایل بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در سایر ارزهای دیجیتال داشته باشند تا دارایی‌های خود را حفظ کنند.

اتریوم همچنین در حجم تراکنش‌های بلاک چین وارد شده به نرم‌افزار مالیاتی CoinLedger، پیش از بیت‌کوین، زنجیره هوشمند بایننس، پلی‌گون و آوالانچ سی چین، رهبری بسته است. Coinbase به عنوان محبوب ترین صرافی متمرکز در میان پایگاه کاربران عمدتا آمریکایی CoinLedger ظاهر شد.

این گزارش همچنین به سال چالش برانگیز بایننس، از جمله تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری با مقامات ایالات متحده و شکایت از کمیسیون بورس و اوراق بهادار اشاره کرد، اما اشاره کرد که Binance.US همچنان از نظر واردات CoinLedger در رتبه بالایی قرار دارد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا