اخبار رمز ارز

EIA به‌طور داوطلبانه بررسی استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را پس از شکایت در مورد بررسی‌های انرژی متوقف می‌کند

یک دادگاه ایالات متحده به طور موقت دستورالعمل اداره اطلاعات انرژی (EIA) را که ماینرهای بیت کوین را ملزم می کند در یک نظرسنجی اجباری شرکت کنند، به حالت تعلیق درآورد.

این تصمیم که توسط قاضی آلن آلبرایت گرفته شده است، EIA را از اعمال شورای بلاک چین و اعضای آن برای ارائه پاسخ های نظرسنجی یا جمع آوری و به اشتراک گذاری هر گونه داده، از جمله داده های دریافتی، به مدت چهار هفته باز می دارد.

جوزف دی کارولیس، مدیر EIA اعلام کرد که آژانس تا 22 مارس، با اطمینان از جریمه نکردن افراد غیرپاسخگو تا قبل از 25 مارس، نظرسنجی را متوقف خواهد کرد. در مورد تهدید اجرایی از سوی دیگر متهمان یا فراتر از تاریخ مشخص شده، و همچنین به هزینه های انطباق نظرسنجی نمی پردازد.

این توقف موقت در پی شکایت Riot Platforms و شورای بلاک چین تگزاس علیه بررسی دقیق وزارت انرژی در مورد مصرف انرژی ماینرهای کریپتو صورت گرفت. EIA قبلاً نظرسنجی را با تمرکز بر مصرف برق توسط شرکت‌های منتخب استخراج ارز دیجیتال در ایالات متحده آغاز کرده بود که به عنوان “مجموعه اضطراری درخواست داده” توسط دفتر مدیریت و بودجه (OMB) مجاز بود.

علاوه بر این، DeCarolis از EIA قصد آژانس را برای ادامه تجزیه و تحلیل پیامدهای انرژی فعالیت‌های استخراج ارز دیجیتال ایالات متحده، با تاکید بر تقاضای انرژی در حال تحول، شناسایی مناطق با رشد بالا، و منابع برق مورد استفاده توسط ماینرها ابراز کرد.

شکایتی که توسط Riot Platforms و شورای بلاک چین تگزاس ارائه شده است، نظرسنجی EIA را به عنوان یک «فرآیند شلخته دولتی» و نمونه‌ای از «جمع‌آوری داده‌های تهاجمی دولت» مورد انتقاد قرار می‌دهد و نیاز فوری به داده‌ها را «ساختگی» می‌داند. دادگاه به نفع شاکیان رای داد و دلیل EIA برای جمع آوری داده های اضطراری را به طور قابل توجهی در توجیه اقدام کوتاهی کرد و احتمال موفقیت در اثبات اقدامات متهمان را خودسرانه و دمدمی مزاج نشان داد.

این عقب‌نشینی قانونی ناشی از نگرانی‌های گسترده‌تر در بخش ارزهای دیجیتال در مورد بررسی‌های نظارتی، به‌ویژه در مورد مصرف انرژی است. شاکیان استدلال می‌کنند که اقدامات EIA و OMB با جمع‌آوری اطلاعات بدون روند قانونی، قانون کاهش کاغذبازی را نقض می‌کند. این شکایت یک چالش مهم برای فشارهای نظارتی دولت بایدن بر صنعت کریپتو است که بر مشروعیت و روش‌شناسی تلاش‌های جمع‌آوری داده‌های دولت تمرکز دارد.

در میان بحث‌های جاری در مورد تأثیر زیست‌محیطی ارزهای دیجیتال، یک تبادل ایمیل اخیراً ظاهر شده که ظاهراً بین ساتوشی ناکاموتو و مارتی «سیریوس» مالمی ظاهر شده است، بینش تاریخی ارائه می‌دهد. در حالی که صحت این ایمیل ها تایید نشده باقی مانده است، آنها بحث های اولیه در مورد مصرف انرژی بیت کوین را آشکار می کنند.

بر خلاف انتقادات معاصر از مصرف انرژی قابل توجه بیت کوین، ساتوشی پیش بینی کرد که این ارز دیجیتال نسبت به سیستم های بانکی سنتی از نظر انرژی کارآمدتر باشد. ساتوشی با برجسته کردن پتانسیل آزادی اقتصادی با کاهش تأثیرات زیست‌محیطی، استدلال کرد که حتی اگر بیت‌کوین انرژی قابل توجهی مصرف کند، احتمالاً با اتکا به زیرساخت‌های فیزیکی و شیوه‌های بازاریابی، نسبت به سیستم مالی موجود اتلاف کمتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا