اخبار رمز ارز

FTX ad-hoc به 700 هزار دلار افزایش می یابد زیرا جامعه برای رای ورشکستگی آماده می شود

کمیته Ad-Hoc مشتریان FTX بیش از 1400 ثبت نام و 700000 دلار ادعا دارد.

این کمیته همچنین در حال آماده شدن برای توزیع اطلاعات بیشتر برای راهنمایی اعضا از طریق رأی گیری طرح ورشکستگی است. اطلاعات اضافی شامل توصیه‌های راهبردی و دستورالعمل‌های دقیق برای کمک به مدعیان در تصمیم‌گیری آگاهانه و انجام اقدامات هماهنگ برای محافظت از حقوقشان خواهد بود.

کمیته Ad-Hoc مشتری FTX (CAHC) نماینده گروهی از FTX سابق است مشتریان نگهداری مطالبات در محدوده 9 رقمی. این کمیته به بزرگترین بلوک رأی گیری در پرونده های ورشکستگی FTX تبدیل شده است و هدف آن رسیدگی به مسائل مهمی است که بر بازیابی اموال مشتری تأثیر می گذارد.

تلاش‌های این کمیته شامل طرح‌های مخالفی است که منافع مشتریان را در اولویت قرار نمی‌دهند، مانند حصول اطمینان از بازیابی ارزش فعلی دارایی‌های رمزنگاری شده توسط مشتریان به دلیل سرقت، اجتناب از مالیات‌های غیرضروری برای مشتریان غیرآمریکایی، و حمایت از توزیع دیجیتالی بازیابی به‌جای چک‌ها. می تواند بهبودی را به تاخیر بیاندازد و کاهش دهد.

هفته گذشته، سام بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق و بنیانگذار FTX به ۲۵ سال زندان محکوم شد. با این حال، حماسه FTX هنوز به پایان نرسیده است، با مناقشات اخیر پیرامون سالیوان و کرامول، یک شرکت حقوقی که عمیقاً با عملیات FTX درهم آمیخته است.

Sullivan & Cromwell تحت نظارت شدید و چالش قانونی از سوی مشتریان و سرمایه گذاران FTX قرار گرفته است که ادعا می کنند نقش مهمی در ایجاد محیطی که منجر به فروپاشی FTX شده است داشته است. اتهامات از تضاد منافع گرفته تا کمک و مشارکت در فعالیت های کلاهبرداری که در نهایت این مبادله را محکوم کرد، متفاوت است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا