اخبار رمز ارز

FINRA می گوید اکثر ارتباطات رمزنگاری دستورالعمل های محافظت از سرمایه گذاران را نقض می کند

[ad_1]

یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که نزدیک به 70٪ از ارتباطات رمزنگاری دستورالعمل های FINRA را نقض می کند.

سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی آمریکا (FINRA) به تازگی گزارشی مفصل درباره بررسی 500 کانال ارتباطی خرده فروشی مرتبط با ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. بر اساس یافته‌ها که در ژانویه 2024 منتشر شد، تقریباً 70 درصد ارتباطات از اواخر سال 2022 قانون 2210 FINRA را نقض کرده‌اند، قانونی که بر ارتباطات دلال و فروشنده با مردم حاکم است.

در حالی که FINRA افشا نکرد که چه کسی دقیقاً این قانون را نقض کرده است، تنظیم کننده خاطرنشان کرد که برخی از شرکت ها “در ارتباطات، از جمله برنامه های تلفن همراه، بین دارایی های رمزنگاری ارائه شده از طریق شرکت های وابسته یا اشخاص ثالث و آنهایی که مستقیماً توسط عضو ارائه می شوند، به وضوح تفاوت قائل نشدند.”

این به‌روزرسانی الزامات قانونی یا نظارتی جدید یا تفسیرهای جدیدی از الزامات موجود ایجاد نمی‌کند، و شرکت‌ها را از هرگونه تعهد موجود تحت قوانین و مقررات فدرال اوراق بهادار خلاص نمی‌کند. در عوض، این به‌روزرسانی سؤالاتی را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند که باید به هنگام بررسی و نظارت بر ارتباطات خرده‌فروشی خود در مورد دارایی‌های رمزنگاری شده، در نظر بگیرند.

FINRA

علاوه بر این، FINRA مواردی را شناسایی کرد که شرکت‌ها «اظهارات نادرست یا ضمنی» کردند که ارزهای دیجیتال مانند پول نقد عمل می‌کنند. علاوه بر این، برخی از شرکت‌ها نتوانستند «پایه‌ای مناسب» برای ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده ارائه کنند، و همچنین اظهار داشتند که حمایت‌های قوانین اوراق بهادار فدرال یا قوانین FINRA در مورد ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود.

در یک زمینه مرتبط، گزارش قبلی از FINRA در ماه مه 2023 نشان داد که سرمایه‌گذاران جدید در بازار کریپتو بیشتر از سرمایه‌گذارانی که وارد بازارهای سهام یا اوراق قرضه می‌شوند تحت تأثیر پیشنهادات دوستان خود قرار می‌گیرند.

این نظرسنجی نشان داد که بیش از 30 درصد از سرمایه‌گذاران جدید کریپتو از «پیشنهاد دوست» به عنوان انگیزه اصلی خود برای سرمایه‌گذاری در دارایی دیجیتال جدید نام می‌برند. این رقم برای اولین بار در سهام یا سرمایه‌گذاران اوراق قرضه تنها 8 درصد است که نشان می‌دهد یک عنصر اجتماعی در سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد که در بازارهای سنتی مشهود نیست.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا