اخبار رمز ارز

علیرغم انحلال گسترده بازار، CORE تا 300 درصد افزایش یافت

CORE، یک توکن لایه 1، با وجود انحلال قابل توجه بازار در روز سه شنبه، بیش از 300 درصد در هفته افزایش یافته است.

CORE به بزرگترین افزایش دهنده در بازار در طول هفته تبدیل شد و تنها نشانه ای شد که شاهد افزایش سه رقمی در این هفته بود، زیرا کل بازار اصلاحات قابل توجهی را تجربه می کند. پس از تعطیلات عید پاک، خروجی خالص 85.7 میلیون دلاری از صندوق های ETF بیت کوین شاهد افت 5 درصدی ارزهای دیجیتال بود، زیرا سایر آلتکوین ها نیز از این روند پیروی کردند.

با این حال، عملکرد بازار CORE بدون مرحله باقی می ماند زیرا حجم معاملات روزانه این توکن امروز نزدیک به 70 درصد افزایش یافت. این رالی عمدتاً به چندین ارتقاء شبکه Core نسبت داده می شود.

اوایل امروز، Core یک نسخه جدید را اعلام کرد بازار NFT در شبکه، و دیروز، DAO شبکه یک جدید را اعلام کرد استراق سمع کردن به عنوان بخشی از مکانیسم پاداش defi جدید آن.

هفته گذشته، بنیاد Core، coreBTC را معرفی کرد، دارایی ایمن شده با بیت کوین و سازگار با EVM در شبکه، که برای پل ارتباطی بیت کوین با اکوسیستم defi طراحی شده است.

CoreBTC یک توکن ERC-20 است که ارتباط 1:1 را با بیت کوین حفظ می کند و دارندگان را قادر می سازد تا با برنامه های defi بدون به خطر انداختن ویژگی های امنیتی ذاتی بیت کوین درگیر شوند.

توکن از یک شبکه غیرمتمرکز از نقش های مختلف برای امنیت استفاده می کند. این سیستم با اکوسیستم EVM ادغام می شود و مکانیزمی غیرقابل اعتماد برای بسته بندی دارایی ها ارائه می دهد. هدف، تنوع بخشیدن به ابزار بیت کوین و گسترش مشارکت در فضای دفی است.

این عوامل عمدتاً به آخرین رالی CORE کمک کردند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا