اخبار رمز ارز

بیت کوین در طول چرخه صعودی قیمت 200 هزار دلاری را هدف قرار می دهد

بیت کوین می تواند با افزایش 4 درصدی به بالاترین حد خود برسد و کارشناسان بر این باورند که این ارز دیجیتال در طول این روند صعودی حداقل سه برابر قیمت فعلی خود رشد خواهد کرد.

مدیر عامل بیت‌جت، گریسی چن، گفت که بیت‌جت (BTC) به لطف علاقه‌ی صعودی سهامداران نهادی به ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، به طور بالقوه می‌تواند به 180 تا 200 هزار دلار در چرخه جاری برسد.

در زمان انتشار، بیت کوین بالای 67200 دلار دست به دست شد که بیش از 6 درصد در 24 ساعت گذشته به ازای هر CoinGecko افزایش یافت.

از داده های اخیر در مورد سرمایه گذاران بیت کوین، به نظر می رسد که دارندگان نسبت به نوسانات قیمت حساسیت کمتری دارند و به طور کلی رویداد نصف شدن را صعودی می دانند. بنابراین، اگر ETF های بیت کوین همچنان شاهد جریان های خالص ورودی قوی در این هفته باشند، این احتمال وجود دارد که به زودی به بالاترین سطح تاریخ خود دست یابیم.

گریسی چن، مدیر عامل Bitget

بیت کوین
نمودار بیت کوین | منبع: CoinGecko

بر اساس داده‌های SoSoValue، علیرغم اینکه سرمایه‌گذاران Grayscale نزدیک به ۹ میلیارد دلار از صندوق تبدیل‌شده در مبادله GBTC شرکت دریافت کرده‌اند، ۹ صادرکننده ETF بیت‌کوین نقطه‌ای بیش از ۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند.

ارائه دهندگان جدید صندوق بیت کوین دارای بیش از 20 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) هستند و حداقل 750000 بیت کوین از زمان باز شدن معاملات در صرافی های ایالات متحده در 11 ژانویه جمع آوری کرده اند.

مدیر Bitget: بیت کوین در طول چرخه صعودی قیمت 200 هزار دلاری را هدف قرار می دهد - 1
داده های ETF BTC را پیدا کنید | منبع: SoSoValue

احساسات غالب در میان تحلیلگران و کارشناسان حاکی از آن است که یک شوک عرضه در راه است، به ویژه با نصف شدن بیت کوین در ماه آینده. در ماه آوریل، شبکه BTC پاداش استخراج بلوک های جدید را تا 50 درصد کاهش می دهد و نرخ ورود توکن های جدید را برای حفظ کمبود و کاهش تورم کاهش می دهد.

رهبران نظری مانند Matrixport، Fundstrats Thomas Lee و Anthony Scaramucci معتقدند که افزایش تقاضا از ETF های بیت کوین نقطه ای همراه با نصف شدن و دریافت پول نهادی باید باعث شود BTC سهموی بسیار بالاتر از ATH قبلی باشد.

99 درصد از آدرس بیت کوین در سود است

افزایش قیمت بیت کوین منجر به سود برای اکثر دارندگان شده است، زیرا 99.75 آدرس بیت کوین اکنون به ازای داده های IntoTheBlock سود دارند، به این معنی که ضررهای متحمل شده توسط سرمایه گذارانی که در بالای دوره صعودی قبلی کریپتو خریداری کرده اند، تقریباً به طور کامل تطبیق داده شده است.

کمتر از 1٪ از دارندگان حدود 7680 آدرس در حال حاضر پول ندارند. با این حال، اگر بیت کوین برای اولین بار از اواخر سال 2021 به بالای 67413 دلار برسد، دارندگان می توانند در موقعیت های خود سود ببینند.

کارگردان Bitget: بیت کوین در طول چرخه صعودی - 2 به دنبال برچسب قیمت 200 هزار دلاری است
نمودار سود بیت کوین | منبع: IntoTheBlock

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا