اخبار رمز ارز

تحلیلگر اتریوم را در بحبوحه ادغام بازار به ۲ هزار دلار پیش بینی می کند

[ad_1]

الکس کوپتسیکویچا، تحلیلگر ارشد FxPro، پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم می‌تواند به 2000 دلار کاهش یابد، زیرا آلت‌کوین بیش از 8 درصد در هفته کاهش می‌یابد.

بازار کریپتو دوره‌ای از نوسانات را تجربه می‌کند و ارزش کل بازار برای سومین روز متوالی حدود 1.6 تریلیون دلار در نوسان است. به طور همزمان، شاخص های سهام در بازار سهام نیز در 24 ساعت گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

با این حال، تاثیر آن بر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بسیار کم بوده است. Kuptsikevich فکر می کند که کاهش ارزش سهام بیشتر به عنوان نتیجه داستان های فردی شرکت ها دیده می شود تا نشانه ای از تغییر جهانی در احساسات بازار.

بیت کوین از این مرحله ادغام سود می برد و سهم بازار آن بار دیگر از 50 درصد فراتر رفت. از سوی دیگر، اتریوم خود را در انتهای پایین محدوده تثبیت یافته است که در بیشتر ماه دسامبر در آن قرار داشته است. Kuptsikevich پیش‌بینی می‌کند که اتریوم نشانه‌هایی از افت احتمالاً به منطقه 2100 دلاری را نشان می‌دهد، سطحی که پایان مرحله تثبیت نوامبر آن را نشان می‌دهد.

اتریوم
عملکرد بازار 7 روزه ETH | منبع: CoinMarketCap

Kuptsikevich با استناد به نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کند که کاهش بیشتر به سوی مرز 2000 دلار ممکن است. این کاهش احتمالی می‌تواند منعکس‌کننده یک اصلاح مشابه در بیت کوین به سطح 37500 دلار باشد.

SEC همچنین تصمیم خود را در مورد درخواست BlackRock برای ETF نقطه ای اتریوم تا 10 مارس به تعویق انداخته است. در حالی که برخی از کارشناسان نسبت به تایید ETF تا ماه می خوشبین هستند، با احتمال 50 تا 70 درصد، برخی دیگر نسبت به مقاومت نظارتی محتاط هستند.

معرفی ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده جذابیت ارزهای دیجیتال را برای مخاطبان گسترده تری گسترش داده است. به گفته رئیس مؤسسه در Coinbase، این یک تغییر بالقوه به سمت پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال است.

با این حال، انتظار می‌رود هجوم سرمایه‌های جدید به ارزهای دیجیتال جدید یک فرآیند تدریجی باشد که طی ماه‌ها یا حتی سال‌ها آشکار می‌شود.

ما را در Google News دنبال کنید

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا