اخبار رمز ارز

بایدن در حال آماده شدن برای صدور فرمان اجرایی در مورد مقررات کریپتو

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در هفته 21 فوریه فرمان اجرایی صادر خواهد کرد که به آژانس های ایالتی دستور می دهد تا تدوین یک برنامه دولتی را برای تنظیم دارایی های رمزنگاری شده آغاز کنند.

بنا بر گزارش ها، این دستور اجرایی با هدف هدایت سازمان های دولتی به تدوین یک استراتژی در سطح دولتی برای تنظیم دارایی های رمزنگاری و بررسی مسائل مربوط به ثبات مالی که ممکن است از دارایی های دیجیتالی ناشی می شود، باشد.

 

یکی از مقامات دولتی آگاه به یاهو فایننس گفت، این دستور باعث می‌شود تا آژانس‌های مختلف موظف شوند تا CBDCها یا ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را مطالعه کنند و همچنین گزارشی در مورد آینده پول و سیستم‌های پرداخت تهیه کنند.

همچنین چگونگی محافظت از مصرف کنندگان، سرمایه گذاران و کسب و کارها را بررسی خواهد کرد. علاوه بر این، دولت ایالات متحده به دنبال هماهنگی با سایر کشورها برای استانداردسازی مقررات کریپتو در سراسر جهان است.

وزارت خزانه داری، امور خارجه، دادگستری، همراه با امنیت داخلی، بر CBDC ها و تهیه گزارش در مورد آینده پول و سیستم های پرداخت تمرکز خواهند کرد.

مدیر دفتر سیاست علم و فناوری یک ارزیابی فنی برای تعیین اینکه چگونه می توان یک سیستم CBDC را پشتیبانی کرد، انجام خواهد داد. در همین حال، شورای نظارت و ثبات مالی در حال مطالعه است که چگونه دارایی های دیجیتال می توانند بر ثبات مالی و خطرات سیستمیک استیبل کوین ها تأثیر بگذارند.

علاوه بر این، دادستان کل، FTC و دفتر حمایت مالی از مصرف کننده وظیفه تعیین تأثیر رشد دارایی های دیجیتال بر رقابت در بازار را خواهند داشت.

آژانس‌های دیگر، مانند SEC، CFTC، فدرال رزرو، FDIC و OCC روی اقدامات حفاظت از بازار در حوزه قضایی خاص خود کار خواهند کرد.

به طور جداگانه، وزارت دادگستری ایالات متحده هفته گذشته اعلام کرد که یون یانگ چوی، دادستان باتجربه جرایم رایانه ای را به عنوان سرپرست تیم ملی اجرای رمز ارزهای جدید خود منصوب کرده است.

در همین حال، FBI واحد جدیدی راه اندازی کرده است که در تجزیه و تحلیل بلاک چین و توقیف دارایی های مجازی تخصص دارد.

در بحبوحه افزایش جرایم مرتبط با رمزنگاری، رگولاتورهای ایالات متحده شروع به تشدید نظارت خود بر بخش کریپتو کرده اند. در سال 2021، یک حمله سایبری پرمخاطب به بزرگترین خط لوله سوخت کشور روی داد. حملات باج افزار در حال افزایش است و کشورها شروع به بررسی راه هایی برای مبارزه با این حملات کرده اند.

در برخی موارد، FBI موفق شده است باج پرداخت شده را بازیابی کند، اما به دلیل دخالت فناوری های نوظهور مانند بلاک چین، برای رسیدگی کارآمدتر به این موارد به درک و تخصص بیشتری نیاز دارد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا