اخبار رمز ارز

کاهش قیمت بیت کوین به 40600 دلار

قیمت بیت کوین به سطح 40600 دلار در صرافی کراکن سقوط کرده است . گلدمن ساکس انتظار داشت فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را بالاتر از آنچه قبلا اعلام کرده بود افزایش دهد.

کاهش قیمت بیت کوین به 40600 دلار

بر اساس گزارش بلومبرگ، غول بانکی گلدمن ساکس انتظار دارد افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو چهار بار در سال جاری اتفاق بیفتد.

در 6 ژانویه، زمانی که بیت کوین از منطقه 46500 دلاری به منطقه 42000 دلاری سقوط کرد، U.Today سه دلیل احتمالی برای این افت ناگهانی قیمت را به اشتراک گذاشت. آشفتگی بازار پس از انتشار صورتجلسه فدرال رزرو یکی از این دلایل بود. صورتجلسات نشان داد که در اوایل ماه مارس سال جاری، فدرال رزرو ممکن است نرخ بهره را افزایش دهد.

بیت کوین تنها دارایی نبود که با افت پاسخ داد. شاخص Nasdaq Composite متمرکز بر فناوری، که ارتباط نزدیکی با ارز دیجیتال پرچمدار دارد، نیز افت پیدا کرد. امروز نیز  NDXT از 7 ژانویه به بعد 2.37 درصد کاهش یافته است.

شاخص Composite ایالات متحده نیز امروز 1.4 درصد کاهش یافته است. با کاهش مداوم بیت کوین، قیمت آن تا کنون به 40600 دلار رسیده است.

کاهش RSI بیت کوین و نشان دادن علامت ترس شدید

جدای از انتظارات جدید در مورد افزایش نرخ های فدرال رزرو در سال جاری، در 8 ژانویه، شاخص ترس و طمع بیت کوین به 10 کاهش یافت که نشان دهنده “ترس شدید” است.

روز قبل، RSI بیت کوین برای اولین بار از ماه می به بعد به زیر 30 رسید که نشان می دهد بیت کوین در حال حاضر در منطقه فروش بیش از حد است.

همچنین بخوانید:   با اعمال استراتژی های محتاطانه نهنگ ها، گزینه های بیت کوین به 500 میلیون دلار افزایش می یابد

شورش های قزاقستان هش ریت بیت کوین را پایین می آورد

چهار روز پیش، هش ریت بیت کوین از 229 EH/s که در 2 ژانویه به اوج رسیده بود، به دلیل قطع اینترنت در قزاقستان که با شروع سرکوب  شورش ها توسط دولت در این کشور رخ داد، به 165 EH/s سقوط کرد.

اکنون وضعیت هش ریت در حال بهبود است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا