اخبار رمز ارز

بهبود بیت کوین، دوج کوین و سایر آلتکوین ها با بهبود بازار

  • شاخص ترس و طمع بیت کوین 27 است (ترس)

همانطور که شاخص ترس و طمع نشان می دهد، بیت کوین به دنبال بهبود اندک احساسات بازار، از 48000 دلار گذشته است. همزمان با جبران ضررهای بازار آلت کوین، دوج کوین نیز در 24 ساعت گذشته کمی بالاتر رفت. اکثر توکن ها در زمان انتشار این خبر به رنگ سبز معامله می شوند.

بر اساس داده های CoinMarketCap، قیمت بیت کوین بیش از 7 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه خود،  49010 دلار رسید. ارزهای دیجیتال دیگر یا «آلت کوین‌ها» نیز رشد کردند، اتریوم با جهش نزدیک به 7 درصد به بالای 4000 دلار و XRP حدود 4 درصد در 0.886 دلار افزایش یافت.

دوج کوین، یک میم کوین، در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۷ درصد با قیمت فعلی ۰.۱۷ دلار افزایش یافته است. Avalanche (AVAX) و  Polygon (MATIC)  از بیست کوین برتر هستند که در 24 ساعت گذشته 15.73% و 11.22% افزایش داشته اند.

همانطور که شرکت تجزیه و تحلیل داده های زنجیره‌ای Santiment اشاره می‌کند،  معامله‌گران به دنبال شفاف‌سازی در مورد این هستند که آیا برای پایان سال باید اهرم‌های بلند یا شورت ایجاد کنند، اما روند عمدتاً این بوده که مردم علیه بازارهای کریپتو شرط‌بندی کرده‌اند. اگر نرخ های تامین مالی سطوح شورت طولانی را نشان دهد، قیمت ها معمولا افزایش می یابد.”

این ممکن است به این معنی باشد که یک “فشار کوتاه” می تواند باعث افزایش قیمت در زمان کوتاه یا زمان متوسط شود.

با بهبود حال و هوای بازار، ترس معامله گران کمتر شده است

از آنجایی که قیمت بیت کوین پایین تر می رفت، احساسات افزایش یافت زیرا قیمت لحظه ای سیگنال های نزولی بازارها را تکمیل کرد. احساسات کلی اندازه گیری شده توسط شاخص ترس و طمع رمزنگاری شده در هفته قبل به “ترس شدید” تغییر کرد.

همچنین بخوانید:   تحلیل قیمت بیت کوین در سال 2022: تله گاو بیت کوین؟

در زمان انتشار این خبر، این شاخص تنها 27/100 اندازه گیری شد ، که نشان دهنده “ترس” است ، و یک بازگشت جزئی نسبت به “ترس شدید” دیروز داشته است. . سقوط شدید، با رفتارهای ماه قبل که در طی آن شاخص در قلمرو “خنثی” ماندگار شد، در تضاد است.بیت کوین از زمانی که در 10 نوامبر به نزدیکی 69000 دلار رسید، نزدیک به 30 درصد کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا