اخبار رمز ارز

سقوط بیت کوین به زیر 55 هزار دلار و نقدینگی بیش از 300 میلیون دلار در یک ساعت

با سقوط بیت کوین به زیر 55 هزار دلار و رسیدن به پایین ترین سطح در شش هفته گذشته ، بیش از 300 میلیون دلار در یک ساعت نقد شد.

بیت کوین تنها در چند ساعت چند هزار دلار سقوط کرد و به کمترین میزان در شش هفته اخیر به زیر 55000 دلار رسید. سایر ارزهای دیجیتال بازار سقوط شدیدتری را تجربه کردند. میزان نقدینگی ساعتی بیش از 300 میلیون دلار بود.

همین دیروز بود که این ارزدیجیتال برای اولین بار پس از چند روز از 59000 دلار گذشت و هدف آن 60000 دلار بود. با این حال، مانند چند تلاش قبلی، نتوانست آن سطح مطلوب را به چالش بکشد.

اما وقتی بیت کوین به حدود 58000 دلار رسید، مدتی در آن ایستاد. با این حال، با پخش اخبار در مورد یک نوع جدید جهش یافته  ویروس کرونا ، قیمت این دارایی شروع به کاهش کرد.

بیت کوین تنها در یک ساعت بیش از 3000 دلار از ارزش خود را از دست داد و برای اولین بار از 13 اکتبر به بعد به زیر 55000 دلار سقوط کرد.

وضعیت سایر ارزهای بازار دارایی های دیجیتال کاملا مشابه است. اتریوم به 4100 دلار کاهش یافته است که به میزان 5 درصد کاهش روزانه است.

Solana، Polkadot، Dogecoin، Avalanche، CRO، Litecoin و Ripple  بین 9٪ تا 15٪ از ارزش خود را در 24 ساعت از دست داده اند.

انتظار می رود، این نوسانات افزایش یافته باعث ایجاد دردسر برای معامله گران اهرمی شده باشد. داده های زنجیره ای نشان می دهد که نقدینگی ها به بیش از 300 میلیون دلار در یک ساعت و بیش از 600 میلیون دلار در مقیاس روزانه افزایش یافته است.

بزرگترین سفارش نقد شده در Bybit اتفاق افتاد. ارزش آن 12 میلیون دلار بود و شامل دومین رمزارز بزرگ اتریوم می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا