اخبار رمز ارز

بانک مورگان استنلی برروی تقاضای سپرده استیبل کوین ، سرمایه گذاری خواهد کرد

شینا شاه، استراتژیست ارشد ارزهای دیجیتال بانک مورگان استنلی، در گزارشی گفت: صنعت بانکداری به احتمال زیاد تلاش خواهد کرد تا بر روی تقاضاهای سپرده گذاری استیبل کوین ها در پس زمینه رشد نمایی بازار ، سرمایه گذاری کند.

برخی از ویژگی‌های قابل توجه این کوین ها این است که دسترسی به نرخ‌های بهره سپرده رمزنگاری و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را فراهم می‌کنند. مورگان استنلی گفت وام دهندگان کریپتو سود بیش از 5 درصدی را برای برخی از این کوین ها ارائه می دهند که به نوبه خود باعث واکنش قانون گذاران و دولت ها می شود.

شاه گفت که تحریک های انجام شده توسط دولت‌ها و بانک‌های مرکزی منجر به رسیدن دارایی‌های پرریسک به بالاترین حد خود شده است و ارزهای دیجیتال هم از این دست هستند. او افزود که ارزهای رمزنگاری شده با حمایت از رشد اهرمی در بازارهایشان «مشابه دارایی های پرخطر» معامله می شوند.

شاه خاطرنشان می کند که “علاقه موسسات سرمایه گذاری به مشارکت در هنگام حرکت صعودی قیمت در حال افزایش است”، و افزود که سلطه بیت کوین در حال کاهش است زیرا “کوین های جایگزین به دلیل قیمت های دلار پایین تر و موارد استفاده بالقوه عملکرد بهتری دارند.”

شاه گفت: «نبرد بلاک چین‌ها» احتمالاً ادامه می‌یابد زیرا هر کدام سهم بازار بیشتری را به دست می آورد و اشاره کرد که انتشار استیبل‌کوین از سال گذشته 20 برابر شده است.

او گفت که از آنجایی که موسسات بیشتری مانند مدیران دارایی، صرافی‌ها و شرکت‌ها تصمیم به خرید رمزارز می‌گیرند، واحدهای بیت‌کوینی که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد کمتر خواهد شد  که منجر به متمرکز شدن آن می‌شود.

همچنین بخوانید:   ETF های بیت کوین با خرید 14261 بیت کوین در یک روز رکوردها را شکست و زمینه را برای افزایش قیمت فراهم کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا