آموزش

کپی تریدینگ چیست

کپی تریدینگ نوعی سرمایه گذاری است که این روز ها در معاملات فارکس و ارز دیجیتال ترند شده است .
شاید شما هم از جمله افرادی باشید که زمان زیادی صرف آموزش تحلیل های مختلف تکنیکال مانند الیوت ،ایچیموکو و پرایس اکشن کرده اما در معاملات همچنان در حال ضرر هستید .خیلی ها سال ها به آموزش ترید می پردازند و در نهایت همچنان در معاملاتشان متضرر می شوند و موجب دلسردی شان می شود.

مفهوم کپی تریدینگ کپی کردن معاملات معامله گران دیگر است یعنی شما بدون اینکه دانش فنی و تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال بدانید می توانید معاملات افرادی که سابقه خوبی در معامله دارند را کپی کنید  .

هر معامله ای که آن ها باز کردند را شما هم باز کنید و هر زمانی که معاملاتشان را بستند شما هم ببندید!

تاریخچه کپی تریدینگ

کپی تریدینگ در سال 2005 شروع شد، زمانی که سرویس معاملاتی Tradency برای اولین بار معاملات خودکار را ارائه کرد، اما محبوبیت آن با eToro و سرویس CopyTrader آن افزایش یافت. امروزه بسیاری از کارگزاران فارکس و صرافی های ارزهای دیجیتال کپی تریدینگ را ارائه می دهند.

کپی تریدینگ چگونه کار می کند؟

شاید به این فکر کنید که چه سودی برای کسانی دارد که شما معاملاتشان را کپی می کنید و چرا اصلا باید معاملاتشان را در اختیار شما قرار دهند؟ این یک تجارت برد برد است زیرا به ازای سود هایی که شما می کنید ،درصدی به کسی که از او کپی می کنید به ازای هر معامله پرداخت می شود و این باعث شده که کسانی که تحلیلگر خوبی در بازار های مالی هستند به ین فکر کنند که می توانند از این راه علاوه بر سود معاملات خودشان ،از معاملات افرادی که از آن ها کپی می کنند نیز سود کنند.

کپی تریدینگ

در کپی تریدینگ، شما فقط باید یک معامله گر سودآور در یک پلت فرم معاملاتی پیدا کنید. اکثر پلتفرم‌ها راه ساده‌ای برای فیلتر کردن نتایج معاملات معامله‌گران با تجربه ارائه می‌دهند و پیدا کردن آن‌چه که به بهترین وجه متناسب با سبک معاملاتی و تحمل ریسک شما است را آسان می‌کند. شما به راحتی می توانید سوابق معاملات افراد را بررسی کنید و دقیقا ببینید که معامله گر در هر مدت زمانی چند درصد سود کرده است.

همچنین شما می توانید تکنیک های معاملاتی خودتان را هم به کار بگیرید ،یعنی تنظیم کنید که می خواهید در کدام معاملات معامله گر شرکت کنید ،چه میزان در هر معامله می خواهید سرمایه گذاری کنید و حد ضرر و حد سود متفاوت به معامله گر تنظیم کنید . همچنین می توانید هر جا که خواستید معامله را ببندید .

درصد کمی که شما به معامله گر خواهید پرداخت باعث شده که خیلی از افراد به جای اینکه خودشان با الگوریتم های خودشان معاملات را انجام دهند به این فکر بیفتند که از دانش افرادی که خبره هستند و سابقه خوبی در معاملات دارند بهره گیرند.

همچنین افرادی که زمان زیادی برای انجام معاملات ندارند و ترید شغل اول آنها نیست می توانند معاملاتشان را  از این راه به کسانی که شبانه روز در حال مشاهده چارت و معامله هستند واگذار کنند و در ازای آن درصد کمی از سودشان را به معامله گر اصلی بپردازد.

در فارکس کارگزاری های مختلفی نظیر آلپاری امکان کپی تریدینگ را به افراد می دهند و در ارزهای دیجیتال هم کارگزاری هایی هستند که شما می توانید با وارد شدن در آن ها ،معامله گر خود را انتخاب کنید و بر روی آن معامله گر سرمایه گذاری کنید و هر پوزیشنی که او باز کرد برای شما هم باز می شود .

آموزش کپی تریدینگ

ما برای شما یک پکیج جذاب از آموزش و معرفی کپی تریدینگ ایجاد نموده ایم که شما با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی روزانه حدودا70 دلار درآمد داشته باشید.کارگزاری که در این آموزش به شما معرفی کرده ایم با هویت ایرانی مشکل ندارد و از صفر تا صد به شما آموزش استفاده از این سایت و کانفیگ معاملات را می دهیم.

برای مشاهده آموزش کپی تریدینگ اینجا را کلیک کنید. 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا