اخبار رمز ارز

سرویس نام اتریوم، شریک GoDaddy که نام های دامنه را با کیف پول های رمزنگاری مرتبط می کند

[ad_1]

سرویس نام اتریوم (ENS) و بزرگترین رجیستری دامنه اینترنت، GoDaddy، برای پیوند دامنه های اینترنتی با آدرس های ENS بدون هیچ هزینه ای با یکدیگر همکاری کرده اند.

این همکاری به ادغام فناوری بلاک چین با زیرساخت‌های اینترنتی معمولی کمک می‌کند، که می‌تواند پذیرش وب 3 را در میان بازیگران جریان اصلی دوباره احیا کند.

نیک جانسون، بنیانگذار ENS، سادگی و پتانسیل این ادغام را با بیان این جمله برجسته کرد: «بیونسه صاحب Beyonce.xyz است و اکنون فقط با رفتن به صفحه GoDaddy و وارد کردن آدرس شما می تواند یک کیف پول راه اندازی کند. اکنون Beyonce.xyz شناسه کیف پول او برای همه مقاصد است.”

هدف این ابتکار گسترش عملکرد خود فراتر از اتریوم (ETH)، با برنامه‌ریزی برای فعال کردن تنظیم آدرس‌ها برای شبکه‌های زنجیره بلوکی متعدد، در نتیجه گسترش دامنه پروفایل‌های web3 است.

علیرغم اختلاف حقوقی مداوم بین ENS و GoDaddy بر سر فروش دامنه ENS “eth.link”، این مشارکت بر تمایل به همکاری در دیدگاه‌های مشترک برای آینده نام‌گذاری و web3 تاکید می‌کند.

جانسون نسبت به این رابطه ابراز خوش بینی کرد و بر اهمیت ایجاد سیستم های موجود به جای تلاش برای ابداع کامل آنها تاکید کرد.

پرونده eth.link در دادگاه حل نشده باقی مانده است، اما به نظر می رسد هر دو طرف متعهد به تلاش های مشترک برای پر کردن شکاف بین فناوری های سنتی و بلاک چین هستند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا