اخبار رمز ارز

بانک آمریکا، ولز فارگو، ETF بیت کوین را به پیشنهاد خود اضافه می کنند

دو مدیر ثروت در وال استریت تقریباً دو ماه پس از عرضه محصولات در صرافی های بزرگ ایالات متحده، از ETF های بیت کوین لحظه ای پشتیبانی خواهند کرد.

مریل لینچ و ولز فارگو بانک آمریکا به مشتریانی که حساب های کارگزاری دارند اجازه می دهند تا پس از میلیاردها تقاضا، هشت هفته پس از در دسترس شدن بیت کوین، ETF های بیت کوین (BTC) را معامله کنند. بلومبرگ ابتدا این خبر را به نقل از منابع ناشناس با اطلاع دقیق از این موضوع گزارش کرد.

صادرکنندگان ETF بیت کوین شامل برخی از بزرگترین مدیران دارایی در ایالات متحده مانند BlackRock و Fidelity هستند. با این حال، سیم کشی ها و بانک های سنتی در ابتدا از ارائه محصول به مشتریان خودداری کردند. کریپتوفارسقبلاً گزارش داده بود که Vanguard، Citi Bank و UBS در زمان راه اندازی وسیله سرمایه گذاری تحت حمایت بیت کوین را تحریم کردند.

صرف نظر از این، ارائه دهندگان ETF بیت کوین بیش از 20 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) جمع آوری کرده اند که با افزایش قیمت بیت کوین حمایت می شود. این توکن در سال جاری نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است زیرا بسته بندی ETF از سرمایه گذاران خرده فروشی، صندوق های تامینی و سایر کنترل کنندگان سرمایه جذب می کند.

نمودار بیت کوین | منبع: TradingView

ETF های بیت کوین نقطه ای سهامداران tradfi را جذب می کنند

سیتی گروپ و UBS در ژانویه به مشتریان منتخب اجازه دادند تا ETF بیت کوین را روی پلتفرم ها خریداری کنند. مریل لینچ و ولز فارگو همچنین به مشتریانی که آن را درخواست می کنند، قرار گرفتن در معرض بیت کوین را ارائه می دهند.

همچنین بخوانید:   نقد شدن 500 میلیون دلار با کاهش بیت کوین به زیر 60 هزار دلار و اتریوم کمتر از 4000 دلار

بنا بر گزارش ها، یکی دیگر از سرمایه گذاران وال استریت، مورگان استنلی، در حال بررسی امکان دسترسی به معاملات ETF BTC برای مشتریان خود است. مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری Bitwise به CNBC گفت که احتمالاً غول های تجارت بیشتری وارد بازار خواهند شد و میلیاردها دلار سرمایه حاشیه ای را از طریق ETF به بیت کوین وارد خواهند کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا