اخبار رمز ارز

MANA,GALA,CPAN,ETERNAL بازی های کریپتویی بزرگ بعدی

بازی های کریپتویی بزرگ بعدی برای کسب درآمد

با افزایش بازی های کسب درآمد ، بسیاری از مردم اکنون علاقه مند هستند که در بازی های رمزنگاری بازی کنند. با این که بازی‌های کریپتو برای کسب درآمد مفهوم جدیدی نیستند اما محبوبیت آنها به طور پیوسته در حال افزایش است.

از بین بازی ها، آکسی اینفینیتی مورد توجه قرار گرفت و با ارزش بازار بیش از 9 میلیارد دلار به محبوب‌ترین بازی برای کسب درآمد در سال جاری تبدیل شد. بنابراین، با دنبال کردن مسیرآکسی اینفینیتی، به بازی های بزرگ بعد از آن می رسیم که در اینجا به آنها می پردازیم.

اول، بازی کسب پاداش Decentraland (MANA) است که این پتانسیل را دارد که در طول مسیر به صعود و عبور از آکسی اینفینیتی ادامه دهد. علاوه بر این، MANA یک پلتفرم کاملاً واقعیت مجازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین‌هایی را خریداری کنند. در واقع، این پروژه از یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) استفاده می کند. این سازمان به طور رسمی در فوریه 2020 به روی عموم باز شد.

یکی دیگر از بازی‌های رمزنگاری Gala است، یک ستاره جدید در حال ظهور که دستاوردهای قابل توجهی داشته است. در مدت زمان بسیار کوتاهی، Gala در رتبه 62 قرار گرفت. علاوه بر این، پلت فرم بازی از بسیاری از بازی های محبوب دیگر مانند Townstar, Miradus, Fortified پشتیبانی می کند.

CryptoPlanes (CPAN)با پیوستن به روند بازی برای کسب پاداش، به فضای بازی ملحق شد، که بخشی از CryptoCity متاورس،محل بازی مسابقه ای معروفCryptoCars است. در یک دوره کوتاه، CPANتوانست به طور مداوم با دستاوردهای چشمگیر صعود کند. در حال حاضر، با هدف رسیدن به صد رتبه بندی برتر پیش می رود و اکنون در رتبه 537 است.

آخرین بازی کریپتو رو به رشد، CryptoMines (ETERNAL) به برترین پروتکل GameFi در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) تبدیل شده است. محبوبیت این بازی همچنان در حال افزایش است و به رقم باورنکردنی 508.40 دلار می رسد. علاوه بر این، این بازی قصد دارد به یکی از بهترین پروژه های SciFi GameFi در بلاک چین تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا