اخبار رمز ارز

56.5 هزار دلار ممکن است یک سطح پایین جدید برای بیت کوین باشد

اولین قانون معامله گری با بیت کوین  باید «انتظار غیرمنتظره» باشد. در سال گذشته، پنج مورد افزایش روزانه 20 درصدی یا بالاتر و همچنین پنج مورد کاهش 18 درصدی در داخل روز وجود داشته است. واقعیت این است که نوسانات 3 ماه گذشته در مقایسه با اوج های اخیر به نسبت کم بوده است.

اولین شواهدی که نشان می‌دهد 19 درصد کاهش به 56000 دلار یک سطح محلی را نشان می‌دهد، فقدان یک فرایند نقدینگی بزرگ با وجود حرکت شدید قیمت است. اگر اهرم زیادی از سمت خریداران وجود داشت که نشانه ای از بازار ناسالم بود، قراردادهای باز تغییری ناگهانی را نشان می دادند، مشابه آنچه که در 7 سپتامبر مشاهده شد.

برای تعیین اینکه معامله گران حرفه ای چقدر نگران هستند، سرمایه گذاران باید(delta skew) شیب دلتای 25 درصدی را تجزیه و تحلیل کنند. این شاخص با مقایسه گزینه های مشابه خرید و فروش در کنار هم، دیدگاهی قابل اعتماد از احساسات “ترس و طمع” را ارائه می دهد.

زمانی که آپشن های فروش خنثی به نزولی از آپشن های خرید با ریسک مشابه بیشتر باشند، این شاخص مثبت می شود. این وضعیت معمولاً یک سناریوی “ترس” در نظر گرفته می شود. بالعکس این حرکت نشانه صعود یا “طمع” است.

نمودار ها نشان می دهند که معامله گران اخیراً USDT بیشتری وام گرفته اند، زیرا این نسبت ازمقدار 7 در 10 نوامبر به مقدار کنونی 13 افزایش یافته است. داده ها نشانگر روند صعودی هستند زیرا این شاخص 13 برابر وام گرفتن استیبل کوین را ترجیح می دهد، بنابراین این می تواند منعکس کننده قرار گرفتن قیمت بیت کوین در روند مثبت آن باشد.

همه شاخص های فوق انعطاف پذیری را در برابر افت اخیر قیمت بیت کوین نشان می دهند. همانطور که قبلا ذکر شد، هر چیزی ممکن است در کریپتو اتفاق بیفتد، اما داده های مشتقات نشان می دهد که 56000 دلار یک سطح پایین جدید بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا