اخبار رمز ارز

بیت‌کوین و سولانا در جریان ورودی پیشتاز هستند، NuggetRush برای سودآوری تعیین شده است

[ad_1]

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در چند هفته گذشته خروجی هایی از GBTC Grayscale وجود داشته است. با این حال، اخیراً افزایشی در سرمایه‌گذاری‌های کریپتو مشاهده شده است و بیش از 708 میلیون دلار در دارایی‌های مختلف سرمایه گذاری شده است.

دو دارایی برتر با بالاترین نقدینگی سولانا و بیت کوین هستند. علاوه بر این، جامعه ارزهای دیجیتال به NuggetRush علاقه نشان می دهد. بیش از 171 میلیون NUGX در چند هفته گذشته قبل از عرضه معامله شده است.

بیت کوین منجر به جریان ورودی می شود

CoinShares خاطرنشان می‌کند که جریان‌های ورودی به صندوق‌های ارز دیجیتال برای اولین بار در هفته‌ها از خروجی‌های GBTC Grayscale فراتر رفته است.

در هفته گذشته، صندوق‌های رمزنگاری دارای ورودی خالص 708 میلیون دلاری بودند که عمدتاً توسط بیت‌کوین هدایت می‌شد که 99 درصد از کل ورودی‌ها را تشکیل می‌داد.

این جریان های ورودی به ثبات قیمت بیت کوین در محدوده 42500 تا 43500 دلار در هفته گذشته کمک کرده است.

از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران سود می‌برند که منجر به خروج بیش از 926 میلیون دلار از GBTC شده است.

NuggetRush رکورد فروش را در پیش فروش ثبت کرد

با بهبود احساسات بیت کوین، NuggetRush در بین جامعه رمزارزها علاقه ایجاد می کند.

این پلتفرم به دلیل پلتفرم بازی منحصر به فرد خود، بیش از 171 میلیون NUGX فروخته است.

بازی در یک دنیای مجازی بر اساس دوران عجله طلا روایت می شود، جایی که بازیکنان می توانند با استفاده از آواتارهای NFT طلا و سایر فلزات گرانبها را استخراج کنند.

همچنین امکان همکاری با سایر بازیکنان را برای افزایش شانس برنده شدن و مبادله جوایز با پول واقعی، طلا و NUGX فراهم می کند.

به عنوان بخشی از بازی، جوایز خاصی نیز برای حمایت از ماینرهای کشورهای کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده است.

سرمایه گذاران به سولانا بازگشتند

گزارش CoinShares اشاره می کند که محصولات مبتنی بر Solana در هفته گذشته 13 میلیون دلار دریافت کرده اند که از اتریوم و Avalanche پیشی گرفته است.

این جریان می‌تواند قیمت‌های SOL را در هفته‌های آینده افزایش دهد. اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است سکه به 120 دلار برسد.

نتیجه

سرمایه گذاران اخیراً علاقه بیشتری به محصولات کریپتو نشان می دهند که می تواند قیمت دارایی ها را در سراسر بازار افزایش دهد. برخی از دارایی‌های محبوب مانند BTC و SOL ممکن است سودهایی را مشاهده کنند که باعث افزایش بیشتر نمایه NuggetRush می‌شود، پروژه‌ای که به طور فزاینده‌ای تحت نظارت است.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارسهیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا