اخبار رمز ارز

کیف پول های کاردانو به 1 میلیون رسید

اخیراً، Cardano (ADA) پس از چهار سال از آغاز به کار به تعداد یک میلیون کیف پول سهام گذاری در شبکه خود رسیده است. این افزایش در حالی است که شبکه آن در حال تجربه رشد در فضای کریپتو است. علاوه بر این، بر اساس CoinMarketCap، ADA به سرعت رشد کرده و به ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار نیز تبدیل شده است.

علاوه بر این، جسی بلونت، سرمایه‌گذار کریپتو، در حساب توییتر خود به چارلز هاسکینسون، مدیر عامل کاردانو، به دلیل موفقیت باورنکردنی آن تبریک گفت.

در زمان نگارش این مقاله، ADA با قیمت 1.40 دلار معامله می شود که با وجود از دست دادن تقریباً 30 درصد از وضعیت قبلی خود در هفته گذشته، یک قیمت منطقی است. با توجه به اینکه کل بازار کریپتو در حال حاضر به رهبری بیت کوین در حال تلاش برای بهبودی است، این قیمت قابل درک است.

از سوی دیگر، معامله گر لوکاس مور معتقد است که کاردانو در سال 2022 سهموی خواهد بود. در واقع، او بررسی خود را با به اشتراک گذاشتن سفر کاردانو و اینکه چرا ADA یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در حال حاضر است، مطرح می کند.  لوکاس فرصت هایی را نشان می دهد که خود را در اکوسیستم کاردانو برای سال آینده معرفی خواهند کرد.

علاوه بر این، یکی از جدیدترین پیشرفت‌ها در کاردانو، انتشار قراردادهای هوشمند آن است. با این رشد، کاربران در اکوسیستم در نهایت می توانند کارهای بیشتری روی پلت فرم انجام دهند.  با راه اندازی شبکه اصلی Alonzo ، اکنون می توان از قراردادهای هوشمند در کاردانو استفاده کرد.

همچنین بخوانید:   نبرد روند قیمت بیت کوین و شکست RSI

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا