اخبار رمز ارز

کیف پول بیت کوین مربوط به زمان ساتوشی پس از 10.5 سال فعال شد

بر اساس داده‌های Whale Alert، یک دارنده بیت‌کوین برای اولین بار از سال 2011، سالی که ساتوشی ناکاموتو آخرین ایمیل شناخته شده خود را فرستاد و از وب ناپدید شد، کوین های خود را از کیف پول خود خارج کرد.

سرمایه گذاری اولیه 8425 دلاری به 23.7 میلیون دلار تبدیل شده است و بیت کوین در دهه گذشته سودهای زیادی را ثبت کرده است.

برترین ارز رمزنگاری شده پس از رکورد 69000 دلار در 10 نوامبر، در حال حاضر 47247 دلار است.

هر چقدر هم که تاثیرگذار باشد، بعید است که کسی بیش از ده سال منتظر باشد تا بیت کوین خود را نقد کند. توضیح محتمل تر برای این تراکنش این است که شخصی به طور تصادفی یک کیف پول رمزنگاری گرد و غبار زده را کشف کرده یا در نهایت قفل آن را باز کرده است.

در ماه مه گذشته، 500000 دلار بیت کوین از کیف پول بیت کوینی که در فوریه 2009 باز شد، تنها دو ماه پس از استخراج بلوک جنسیس، منتقل شد و بلافاصله منجر به این گمانه‌زنی شد که ساتوشی شروع به نقدینگی کوین های خود کرده است، اما این نظریه بعداً توسط تحلیلگران بلاک چین رد شد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک نهنگ خواب نیز در نوامبر امسال کیف پولی حاوی 150 میلیون دلار را فعال کرد.

مالکیت متمرکز

طبق یک مطالعه اخیر که توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی انجام شده است، فقط 0.01٪ از آدرس های برتر بیت کوین، تقریبا یک سوم عرضه کل را کنترل می کنند.

در حالی که باید موجودی مبادلات ارزهای دیجیتال را نیز در نظر گرفت، مالکیت بیت کوین به دلیل استفاده کنندگان اولیه، همچنان بسیار متمرکز است.

همچنین بخوانید:   چرا بیت کوین چنین هفته بی رحمانه ای را پشت سر گذاشت؟

البته، همه کسانی که در سال های اول بیت کوین وارد شدند، تبدیل به نهنگ نشدند. دسامبر گذشته، مارتی سیریوس مالمی، اولین شریک ساتوشی، فاش کرد که با فروش زودهنگام دارایی های بیت کوین خود، ثروت میلیارد دلاری خود را از دست داده است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا