اخبار رمز ارز

کمک 33 میلیون دلاری CryptoPunk NFT به کمپین اوکراین

CryptoPunk #5364 روز سه‌شنبه به کیف پول اتریوم اوکراین منتقل شد و یک سقف بالقوه پرسود را به کمپین اوکراین اضافه کرد که در حال حاضر بیش از 33 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کرده است.

تخمین‌ها از ارزش پانک متفاوت است: تام رابینسون از شرکت ردیابی کریپتو Elliptic زمانی که اواخر روز سه‌شنبه مبلغ اهدایی را اعلام کرد، آن را حدود 200000 دلار دریافت کرد. DeepNFTvalue، وبلاگی که از یادگیری ماشینی برای تخمین قیمت NFT های کمیاب استفاده می کند، آن را 233000 دلار قرار داد.

کمپین اوکراین

پانک در فوریه 2021 قیمت فروش 31300 دلار داشت. اهدا کننده با توجه به آدرس کیف پول آنها مجموعه ای از چندین پانک دیگر دارد.

برای کمپین کمک مالی به اوکراین، بیش از 10 میلیون دلار از طریق ETH، DOT، USDT، BTC و دیگر توکن‌های رمزنگاری در روز سه‌شنبه جمع‌آوری شد، تنها روزی که اوکراین شروع به درخواست کمک‌های مالی در 26 فوریه کرد.

اوایل روز سه‌شنبه، مایکل چوبانیان، بنیان‌گذار صرافی رمزارز اوکراینی که در رسیدگی به کمک‌های مالی کمک می‌کند، به تلویزیون کوین دسک گفت که حداقل ۱۴ میلیون دلار از ارز دیجیتال اهدایی برای تجهیزات نظامی و تجهیزات برای غیرنظامیان از جمله غذا و گاز هزینه شده است.

او در آن زمان گفت: «بیشتر هزینه ها در واقع در رمزارز انجام می شود. او قبلاً به CoinDesk گفته بود که Kuna، صرافی او، کیف پول‌های مورد استفاده دولت اوکراین را اداره می‌کند.

چوبانیان وقتی از طریق تلگرام پرسیده شد که با پانک چه کار می شود بلافاصله به CoinDesk پاسخ نداد.

روسیه هفته گذشته به اوکراین حمله کرد و این کشور کوچکتر اروپایی را بر آن داشت تا برای حمایت از تلاش‌های خود برای عقب راندن همسایه‌اش، کمک‌هایی در قالب تسلیحات و کمک‌های مالی درخواست کند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا