اخبار رمز ارز

کاهش 12 درصدی شیبا اینو در یک هفته گذشته

شیبا اینو (SHIB)، که عموماً به عنوان قاتل دوج کوین (DOGE) شناخته می‌شود، در ۸ دسامبر، زمانی که در یکی از شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال Bitstamp فهرست شد، دچار کاهش قیمت شد.

این فهرست در حالی ارائه می شود که شیبا اینو به دنبال پذیرش گسترده تر در فضای رمزنگاری است. با توجه به اینکه بیش از 4 میلیون مشتری Bitstamp در سراسر جهان در وجود دارند، این امر می تواند پذیرش شیبا اینو را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

با این حال، قیمت این میم کوین هیچ نشانه ای از حرکت صعودی نشان نداده است، اتفاقی که معمولا زمانی که پروژه ها فهرست می شوند، می افتد. در واقع، قیمت از بالاترین قیمت روزانه 0.0000376 دلار در 8 دسامبر به 0.00003638 دلار در اوایل امروز کاهش یافته است.

در واقع، SHIB در سال گذشته حتی قبل از فهرست شدن در Bitstamp  بسیار خوب عمل کرده است.این دارایی دیجیتال در سال جاری هزاران بار بازگشت سرمایه داشته است.

اوج این رالی در ماه اکتبر بود، زمانی که قیمت به بالاترین حد خود یعنی حدود 0.00009 دلار رسید. با این حال، پس از این رالی بزرگ، میم کوین به زیر 0.00006 دلار سقوط کرد، سطحی که به گفته تحلیلگران برای تعیین عملکرد آن بسیار مهم است.

قیمت  شیبااینو تلاش کرده تا دوباره آن سطح را لمس کند اما چندین بار رد شده است. افت اخیر بیت کوین وضعیت SHIB را بدتر کرده و باعث شده است تا به زیر 0.00004 دلار کاهش یابد، سطحی که برای مدتی موفق به حفظ آن شده بود.از آنجایی که جهت بازار عمدتاً توسط بیت کوین تعیین می شود، جای تعجب نیست که SHIB هنوز به فهرست شدنش در Bitstamps  پاسخ مثبتی نشان نداده است. با این حال، زمانی که بازار حرکت صعودی خود را مجددا از سر بگیرد، ممکن است وضعیت تغییر کند.

در حال حاضر، بازار در محدوده‌ای باریک حرکت می‌کند و قیمت‌ها عمدتاً بدون جهت مشخص در حال تثبیت هستند.  برخی دارایی‌ها هستند که فاندامنتال آن ها بهتر از قیمت‌هایشان به نظر می‌رسد، و شیبا اینو یکی از آنهاست.

طبق پلتفرم تحلیلی Santiment، این دارایی‌ها نشانه‌هایی از کاهش قیمت‌ها را در مقایسه با فاندامنتال خود نشان می‌دهند.

Santiment با استفاده از نمایشگر “Strong and Oversold” خود به این نتیجه رسید که با اینکه اکنون شیبا اینو قیمتش فعالیت جالبی ندارد اما در میان سایر دارایی های دیجیتال دارای ارزش بازار، حجم و فعالیت آدرس بیشتری است.

به طور کلی، شیبا اینو در حال حاضر سیزدهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار است که دو پله کمتر از دوج کوین است. این میم کوین در اوج رالی در ماه اکتبر به هفتمین کوین بزرگ تبدیل شده بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا