اخبار رمز ارز

کاهش قیمت کاردانو از پایین ترین سطح هفتگی خود

قیمت کاردانو به شدت از بالاترین قیمت 3 دلاری خود  به 1.21 دلار در هفته در CoinMarketCap کاهش یافته است. با این پدیده، معامله گران همچنان شک دارند که آیا این یک بازی پایانی برای کاردانو در بازار ارزهای دیجیتال است یا خیر.

با این وجود، جامعه کاردانو قویاً معتقد است که ADA به زودی برای یک سهموی رقابتی آماده می شود. برخلاف اینکه چگونه معامله گران در مورد ADA فکر می کنند، جامعه ذهنیت متفاوتی دارد و کاردانو مطمئناً از این تله خرسی جان سالم به در خواهد برد.

روند نزولی قیمت ADA به سناریوی “ترس، عدم اطمینان و شک (FUD)” در بازار نسبت داده می‌شود. از آنجایی که قیمت کاردانو بین 1 تا 3 دلار به عقب و جلو می رود، بیشتر گمانه زنی ها و شایعات بیان شده بر اساس عدم توسعه بلاک چین است. علاوه بر این، یکی از جنبه های بزرگ نقطه ضعف ADA فقدان قراردادهای هوشمند است.

در واقع، این بخش بزرگی از نارضایتی معامله‌گران از رشد آهسته شبکه کاردانو در مقایسه با سایر بلاک چین‌های موجود را تشکیل می‌دهد. جدای از این، بسیاری از شرکت‌های فین‌تک سنگین وزن شروع به پذیرش شبکه کاردانو کرده‌اند.

از آنجایی که برنامه های غیرمتمرکز بیشتری (DApps) هنوز منتشر نشده اند، اکوسیستم ADA با چشم انداز جدیدی شروع به کار می کند. همچنین، با پشتیبانی بصری از شبکه Flexa، ارز ADA اکنون می تواند برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات در بیش از 40000 فروشگاه مختلف استفاده شود.

بر اساس این گزارش، به عنوان یک غول پرداخت آنلاین، Flexa نشان می دهد که تقاضای زیادی برای تراکنش با توکن ADAوجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا