اخبار رمز ارز

کاهش فروش در چین ، دلیل پایین ماندن قیمت بیت کوین

تحلیلگران گلس‌نود توضیح داده‌اند که مقصر عملکرد کم‌رنگ بیت‌کوین چیست و چرا سطح ۴۵۰۰۰ دلار برای رشد آن بسیار مهم است.

یوهانس، تحلیلگر زنجیره‌ای، با نام @ultravirtu، در توییتر به مقایسه فعالیت معامله‌گران آسیایی، اروپایی و آمریکایی در بازارهای بیت‌کوین  در سال‌های اخیر پرداخته است و می گوید :

به گفته او، بر اساس داده‌های زنجیره‌ای Glassnode، از دست دادن میزان فروش عظیمی در چین یکی از محرک‌های اصلی رکود فعلی قیمت بیت‌کوین  است.

اما به نظر می رسد انگیزه این محرک با گذشت زمان در حال کاهش است. عامل دیگری، که توسط بازرگانان ایالات متحده و اتحادیه اروپا هدایت می شود، در عوض قدرت بیشتری پیدا می کند.

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش داده شد در مارس 2021 هم قدرت فروش نیز از بازار چین حاصل شد.

تحلیلگران بلومبرگ این نظریه را بر اساس تجزیه و تحلیل خود از پایین‌ترین و بالاترین سطح روزانه در اوایل ماه مارس منتشر کردند.

یکی دیگر از تحلیلگران Glassnode، @TXMCtrades، رفتار دارندگان بلندمدت و کوتاه مدت بیت کوین را مورد مطالعه قرار داد.

به گفته او،معامله گران جدید بیت‌کوین‌ها اکنون زیر آب هستند.

با ورود به دسامبر، بیت‌کوین به دنبال دومین جهش خود در پایه هزینه نگهدارنده کوتاه‌مدت نزدیک به 53 هزار دلار بود که نشان دهنده تقاضا است.

این سطح قیمت شکست خورد و دارندگان کوتاه‌مدت (صاحبان کوین های کمتر از 5 ماه) اکنون خود را در ضرر و زیان می‌بینند.

دارندگان بلند مدت به نقطه مهمی می رسند که در آن کیف هایشان 2.5 برابر ارزش افزایش می یابد. زمانی که این سطح حفظ می شود، از نظر تاریخی، نشانه  تقاضای قدرتمند برای بیت کوین در چشم انداز کوتاه مدت می باشد.

در غیر این صورت، چند ماه طول می کشد تا بیت کوین  بازیابی شود. اگر تخمین‌هایشان این بار جواب دهد، گاوهای بیت کوین باید از سطح 45000 دلار دفاع کنند.

همچنین این سطح در نزدیکی نقطه 50 درصدی محدوده قیمتی امسال قرار دارد. این ترکیب از عوامل تأیید می کند که نگه داشتن بیش از 45 هزار دلار برای معامله گران بیت کوین  بسیار مهم است.

یک تحلیلگر افزود: با اقدامات ناخوشایند قیمتی که بیت کوین ایجاد خواهد کرد،بیت کوین قطعا  حرکت به زیر 42000 دلار خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا