اخبار رمز ارز

کاربران فعال روزانه آکسی اینفینیتی در شش ماه تقریباً 5000 درصد افزایش یافته است

این بازی از NFT برای مبارزه و برنده شدن توکن های دیجیتالی استفاده می کند.

آکسی اینفینیتی دومین بازار بزرگ NFT ها را ایجاد کرده است.

ارزهای رمزنگاری شده ممکن است گیج کننده باشند. بسیاری از وب سایت های رمزنگاری آنقدر پر از کلمات و اصطلاحات فنی هستند که خریدارانشان را فراری می دهند. یک کوینی وجود دارد که بر اساس چیزی است که بیش از یک میلیارد نفر از قبل می دانند : بازی های ویدئویی. علاوه بر آشنا بودن بازی برای خرید کوین ، بازیکنان می توانند AXS را با بازی آنلاین بازی ویدیویی  آکسی اینفینیتی دریافت کنند. ترانگ گوین توسعه دهنده ویتنامی ، آکسی اینفینیتی را در سال 2018 ایجاد کرد و بنیانگذار اسکای ماویس بود.

این بازی از توکن  های غیر مثلی(NFT) برای مبارزه و برنده شدن توکن های دیجیتالی استفاده می کند. پ اسکای ماویس در حال حاضر سرمایه گذاران مشهوری از جمله میلیاردر مارک کوبان را به خود جذب کرده است. همچنین ، کاربران فعال روزانه آکسی اینفینیتی تنها در شش ماه تقریباً 5000 درصد افزایش یافته اند.

آکسی اینفینیتی بزرگترین و در حال رشد ترین بازی بر اساس شبکه اتریوم است. در آوریل 2021 ، این بازی روزانه 38000 کاربر فعال داشت ، اما اکنون بیش از 2 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

موفقیت کنونی بازی آکسی اینفینیتی در آینده آن را نسبت به سایر بازی های مبتنی بر ارز دیجیتال ، برتری می دهد. مهمتر از همه ، بسیاری از بازیکنان برای خرید آکسی ها ، حیوانات بازی ، هزینه و تلاش کرده اند. هزینه ای که کرده اند بازیکنان را از رفتن به یک بازی جدید در آینده منصرف می کند.

همچنین بخوانید:   NuggetRush با اسلاید XRP و Celestia افزایش می یابد

سرمایه قابل توجه

آکسی اینفینیتی به دلیل سابقه جمع آوری سرمایه قوی ، پتانسیل جذب سرمایه گذاران رمزنگاری را دارد. در ماه می 2021 ، این تجارت 7.5 میلیون دلار در سرمایه گذاری سری A به رهبری الکسیس اوهان و ردیت ، بنیانگذار اکسی اینفینیتی،  دریافت کرد.

سرمایه گذاری در سری B  دور جدید ، با سرمایه  یک شرکت با جسارت سیلیکون ولی ، توسط آندرسن هورویتز انجام شد.ارزش اسکای ماویس در حال حاضر بیش از 3 میلیارد دلار است.

آکسی اینفینیتی  دومین بازار بزرگ برای NFT ها را ایجاد کرده است . NFT  یا توکن غیرمثلی ،  نمایانگر مالکیت دیجیتالی منحصر به فرد از فیلم ، موسیقی ، هنر و شخصیت های بازی هستند. در نتیجه ، کاربران آکسی اینفینیتی می توانند گنجینه های دیجیتالی خود را خریداری کنند، بفروشند ، تجارت کنند و پرورش دهند .آکسی اینفینیتی تا به امروز 2.5 میلیارد دلار NFT فروخته است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا