اخبار رمز ارز

کاربرانی که قادر به فروش توکن Squid Game با 45000 درصد سود نیستند

یک توکن جدید با الهام از سریال محبوب نتفلیکس Squid Game (بازی مرکب) طی چند روز پس از عرضه در اوایل این هفته، رشد 45000 درصدی را به ثبت رسانده است، اما گزارش شده است که چندین سرمایه گذار قادر به فروش توکن های خود نیستند.

جامعه ارزهای دیجیتال توکن Squid Game (SQUID) را به کلاهبرداری متهم می‌کند زیرا گزارش‌ها حاکی است  برخی از سرمایه‌گذاران قادر به برداشت توکن در صرافی غیرمتمرکز اصلی Pancakeswap نیستند.

وب‌سایت بزرگ ردیابی رمزارز CoinMarketCap (CMC) در هشداری درباره توکن SQUID در وب‌سایت خود اشاره کرد:”ما گزارش های متعددی دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه کاربران قادر به فروش این توکن در Pancakeswap نیستند. لطفا در هنگام معامله احتیاط کنید.”

طبق گفته CMC، Pancakeswap تنها بازار موجود برای معامله SQUID در حال حاضر است. این توکن با قیمت 5.71 دلار معامله می شود و با حجم معاملات روزانه 7 میلیون دلار در میان برترین برندگان در CMC قرار دارد.

در میان رشد شگفت‌انگیز SQUID همراه با گزارش‌هایی مبنی بر عدم توانایی در فروش توکن، برخی از علاقه‌مندان در جامعه کریپتو ادعا کرده‌اند که کوین جدید احتمالاً یک طرح کلاهبرداری است.

چرا که کاربر توییتر Crypto Tyrion مشاهده کرد که بنیانگذاران توکن Squid Game  که در وب سایت آن ذکر شده است، در شبکه حرفه ای اصلی LinkedIn نیستند. او همچنین تاکید کرد که توکن Squid Game در حالی که کانال های تلگرام و دیسکورد را ندارد، نظرات توییت ها را نیز مسدود می کند.

برخی از ناظران همچنین به مشکلات ظاهری در کاغذ سفید توکن Squid Game اشاره کردند، از جمله دستور زبان ضعیف، اشتباهات املایی و ادعاهایی که “تأیید آنها غیرممکن است”. بر اساس منبع بررسی کلاهبرداری معروف Scamadviser.com، وب سایت توکن Squid Game با امتیاز اعتماد 45 از 100 مشکوک است.

ایده توکن Squid Game از سریال همنامش در نتفلیکس الهام گرفته شده است که در آن بازیکنان جان خود را برای انجام بازی‌های مرگبار به امید پرداختی بزرگ به خطر می‌اندازند. گفته می شود که این توکن به بازیکنان اجازه می دهد تا در شش بازی آنلاین با هدف برنده شدن پول جایزه شرکت کنند.

روز جمعه،CMC  با انتشار پستی اشاره کرد که افزایش SQUID ممکن است به این معنی باشد که انجام بازی Squid که در کاغذ سفید پروژه توضیح داده شده است ممکن است برای اکثر شرکت‌کنندگان به دلیل الزامات دارایی SQUID به دست آورنش غیر ممکن باشد. به این ترتیب، بازی ششم و آخر، بازیکنان را ملزم به نگه داشتن 15000 SQUID می‌کند که اکنون بیش از 80000 دلار است.

نشریاتی مانند CNBC گزارش دادند که کاغذ سفید Squid Game به «فناوری ضد دامپینگ» اشاره کرده است که از فروش کوین های مردم جلوگیری می‌کند.

نقدینگی SQUID به مدت سه سال در DxSale قفل خواهد شد که از هرگونه تغییر غیرقابل مشاهده و فوری در استخر نقدینگی SQUID جلوگیری می کند. تاریخ باز شدت قفل 20 اکتبر 2024 است.
Cointelegraph از طریق اطلاعات تماس در وب سایت Squid Game با آنها اضافی تماس گرفت، اما پاسخی دریافت نکرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا