اخبار رمز ارز

Link در میان نهنگ‌ها به توکن پرمعامله تبدیل می‌شود

فعالیت نهنگ ها

UNI دارای بیشترین توکن در بین آدرس‌های بزرگ است و Link بیشترین حجم معاملات را دارد. این موضوع به این معنی است که نهنگ‌ها یا در حال فروش یا خرید Link بودند. اما با توجه به قیمت فعلی، قدرت خرید از فشار فروش بیشتر است.

نهنگ‌ها در حال حاضر به ارزش 360 میلیون دلار توکن Link دارند که به استثنای مبادلات و پروژه‌ها ، تنها 1.85 درصد از کل وجوهی است که در بین بزرگترین کیف‌پول‌های بلاک چین اتریوم متمرکز شده است.

حجم های صعودی

اگرچه Link  به عنوان پرمعامله ترین توکن در 24 ساعت گذشته رتبه اول را به خود اختصاص داده است، اما همچنان به شیبا اینو می بازد. شیبا اینو در رتبه پنجم در بین 10 توکن برتر  باقی مانده است، در حالی که Link در جایگاه ششم است.

نمودار روزانه ChainLink

افزایش حجم معاملات توکن Link را می توان یک علامت مثبت برای بازار در نظر گرفت زیرا حجم معاملات بالابرای یک دارایی، در روند صعودی ممکن است به عنوان سوخت برای ادامه عمل کند. حجم معاملات در بالای روند فعلی کاهش می یابد. در مورد Link ، حجم معاملات فعلی تمایل به کاهش دارد اما همچنان بالاتر از میانگین باقی می ماند.

در زمان انتشاراین خبر، Chainlink با 9.7 درصد افزایش قیمت در چهار روز گذشته با 26.40 دلار معامله می شود. پیش از این، 30٪ از ارزش خود را از نقطه بالاترین قیمت اش در نمودار از دست داد. پس از اصلاح بازار ارزهای دیجیتال جهانی، Link پس از افت 8 درصدی،یک بار دیگر هم کاهش داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا