اخبار رمز ارز

چرا انتظار می رود قیمت کاردانو  (ADA) به 15 دلار برسد؟

  • تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو نشان می دهد که دیروز علی رغم حرکت نزولی در مدت کوتاهی افزایش بیش از 2.30 دلار داشته است .
  • در اول اکتبر ، بازار دوباره برگشت و ADA/USD را به پایین ترین سطح 2.30 دلار رساند.
  • صعود به بالاترین سطح قبلی 2.30 دلار دیروز باعث ایجاد یک سیگنال صعودی اولیه شد که نشان دهنده معکوس شدن حرکت بازاربه سمت نزولی است.

ارزهای رمزنگاری شده در 24 ساعت گذشته با نتایج متفاوتی معامله شدند. بیت کوین ، ارز شاخص ، از مرز 60 هزار دلار خود عبور کرد. از سوی دیگر ، اتریوم نیز توانست روند صعودی خود را دوباره به دست آورد و حرکت صعودی دیگری را نشان دهد.

جفت ارز ADA/USD در حال حاضر با 2.1 دلار معامله می شود که پس از افزایش قابل توجه اخیر تقریباً 13 درصد در هفته کاهش یافته است. با توجه به اینکه صعود دیروز پس از جهش کوتاه مدت به بالای 2.30 دلار تغییر کرد ، تحقیقات قیمت کاردانو نشان می دهد که این تغییر روندی منفی را در پی خواهد داشت.

هفته هاست که قیمت کاردانو روند نزولی داشته است. با این حال ،تغییر قیمت پایین تر به مبلغ بالاتر نسبت به پایان ماه سپتامبر ، نشان می داد که حرکت صعودی در حال افزایش است.

به دنبال آن ،  1 اکتبر قیمت مجدد صعود کرد و ADA/USD را به پایین ترین مبلغ معامله جدید به 2.30 دلار رساند. این فعالیت قیمتی نشان می دهد که بازار در محدوده محدودتری معامله می شود.

ADA پس از سقوط به 2.15 دلار ، زمانی که به پایین ترین سطح جدید رسید ، تثبیت شد.

همچنین بخوانید:   چشم انداز 2024 XRP و بیت کوین؛ میم کوین چشم نهنگ کاردانو

یک نشانه تکنیکال تحریک به سمت صعود ، افزایش دیروز از بالاترین سطح قبلی یعنی 2.30 دلار بود که نشان می دهد که حرکت بازار بار دیگر مثبت شده است.

یک تحلیلگررمزنگاری محبوب در یوتیوب به نام بن آرمسترانگ در جلسه اخیر یوتیوبی خود ، در مورد سناریوی صعودی برای ADA صحبت کرد. او در توییتی که پس از آن منتشر شد ، معتقد است که ADA در پایان این دوره صعودی به محدوده 15-20 دلار می رسد

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا