اخبار رمز ارز

پس از 25 درصد افت قیمت ، شیبا اینو همچنان توکن محبوب در کیف پول نهنگ هاست

میم کوین شیبا اینو محبوب ترین توکن در بین نهنگ ها در هر دو چرخه صعودی و نزولی در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. به گفته WhaleStats، با ادامه روند نزولی فعلی در بازارهای بیت کوین و آلت کوین، شیبا جایگاه قوی خود را در آدرس های نهنگ ها حفظ کرده است.

دارایی کیف پول نهنگ ها

با توجه به مجموع دارایی‌های نهنگ ها در 1000 کیف پول بزرگ اتریوم، شیبا اینو همچنان با توکن‌های به ارزش مجموع 2 میلیارد دلار در حال حاضر بزرگترین جایگاه در میان نهنگ‌ها را داراست. در حالی که ارزش دلاری دارایی ها ثابت می ماند، درصد (یا تسلط) در بین نهنگ ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. دارایی‌های شیبا اینو 8 درصد تسلط بر بازار دارند.

عملکرد بازار

متأسفانه برای سرمایه گذاران، شیبا اینو به یک دارایی امن تبدیل نشد و تقریباً 15 درصد از ارزش خود را از دست داد. در مقایسه با بازار به طور کلی، توکن SHIB جزو بزرگ‌ترین بازنده‌ها قرار داشت و در کنار توکن‌ها و کوین هایی مانند دوج، اتریوم و Avax قرار گرفت.

نمودار روزانه شیبا اینو

پس از یک اصلاح قوی، شیبا اینو اکنون در مجموع از آخرین اوج خود 66٪ از دست داده است. در ابتدای هفته، یک رالی سریع و غیرمنتظره در بازار آغاز شد که منجر به افزایش 40 درصدی قیمت توکن در کوتاه مدت شد.

در زمان انتشاراین خبر، توکن SHIB ، با  26% کاهش در کل روز، با قیمت 0.00003453 دلار معامله می شود.

همچنین بخوانید:   چند دلیل احتمالی برای سقوط بیت کوین به 60000 دلار

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا