اخبار رمز ارز

پس از تصحیح گفته های ایلان ماسک ، بیت کوین به ارزش 57000 دلار بازگشت

بیت کوین برای اولین بار پس از زمانی که تسلا پذیرش پرداخت های بزرگترین ارز دیجیتال را متوقف کرد ، به سطح 57000 دلار رسید.

قیمت ارز رمزنگاری شده در صرافی  Bitstamp به بالاترین سطح روزانه 57448 دلار رسید و در حال حاضر گاوها کنترل کاملی بر بازار دارند.

در 12 ام ماه می ، بیت کوین در تلاش بود تا سطح 58000 دلار را پس بگیرد ، اما تصمیم تسلا باعث شکستن تعادل به نفع خرس ها شد. پس از آنکه مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک، به طور ناگهانی تعلیق پرداخت ها را اعلام کرد و نگرانی ها در مورد کربن را افزایش داد ، در عرض چند ساعت این ارز دیجیتال بیش از 16 درصد سقوط کرد.

ناگهان ، تاثیرات نامطلوب بیت کوین بر محیط زیست در خط مقدم بحث های ارز دیجیتال قرار گرفت و به جای آن رهبران ارزهای دیجیتال  “سبز”  برای اجرای پروژه های خود شتافتند.

توییت های بی شماری از بیت کوین سازها که سعی می کردند ماسک را در مورد مزایای استخراج متقاعد کنند ظاهراً در گوش او نرفتند و اوضاع وقتی که ماسک اعلام کرد به علت رفتارهایی که با وی شده است احتمالاً می خواهد هلدینگ های های 9 رقمی بیت کوین خود را به فروش برساند ، به نقطه جوش خود رسید.

سپس توئیت ماسک در مورد “دستهای الماسی” ، که کاملاًعدم تمایل تسلا برای فروش انبار بیت کوین خود را تأیید کرد ، منجر به تنش دایی از بیت کوین سازان غیرقابل کنترل شد. همچنین در اواخر ماه می ، ثروتمندترین مرد روی کره زمین جلسه ای با استخراج کنندگان بیت کوین آمریکای شمالی برگزار کرد که در کوتاه مدت به کاهش قیمت کمک کرد.

بعد از آن در اواخر ماه ژوئن در کنفرانس “حرف B” ، ماسک گفت : ” تسلا به احتمال زیاد پذیرش پرداخت های بیت کوین را از سر می گیرد.”

بیت کوین از آن زمان تاکنون بیش از 80 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا