اخبار رمز ارز

پر سود ترین امروز: THORChain (RUNE)

RUNE توکن ابزار بومی THORChain است و از یک سیستم نوآورانه برای از بین بردن “زیان های موقت” استفاده می کند.

THORCHain یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های رمزنگاری شده را بین شبکه‌ها بدون از دست دادن حضانت و بدون زحمت مبادله کنند. با THORChain، کاربران می‌توانند به راحتی دارایی‌ها را بدون اتکا به  order book برای نقدینگی معامله کنند. در عوض، نسبت دارایی ها در یک استخر، قیمت گذاری بازار را حفظ می کند. RUNE توکن ابزار بومی THORChain است. برای شرکت در فرآیند اجماع چرخشی THORChain، گره ها باید حداقل 1 میلیون RUNE داشته باشند.

THORChain با یک IDO در Binance DEX در جولای 2019 تأمین مالی شد. علیرغم این واقعیت که شبکه اصلی آن در ژانویه 2021 راه اندازی شد، یک ارتقاء چند زنجیره ای برای این سال برنامه ریزی شده است.

Gitlab توسعه پلتفرم را هماهنگ می کند

این پلتفرم هیچ مدیر عامل، موسس یا مدیری ندارد. به گفته یکی از مقامات THORChain، در عوض، Gitlab توسعه پلتفرم را هماهنگ می کند. کسانی که در حال حاضر روی پروژه کار می کنند نیز اغلب ناشناس هستند. دوباره، یکی از مقامات THORChain ادعا می‌کند که از پروژه دفاع می‌کند و اجازه می‌دهد کاملاً غیرمتمرکز شود.

این سیستم از یک سیستم نوآورانه برای ریشه‌کن کردن «زیان‌های موقت» استفاده می‌کند، زیرا این زیان‌های گذرا هستند که ،ممکن است ارائه‌دهنده نقدینگی، در حین مشارکت در استخرهای نقدینگی متحمل شود. این کار را با شارژ هزینه بر اساس شارژ لغزش انجام می دهد تا نقدینگی را در جایی که لازم است نگه دارد. پروتکل TSS راه امکان تبادل روان توکن های بین زنجیره ای را فراهم می کند. همه اینها در پشت صحنه انجام می شود و کار با پلتفرم را برای مبتدیان آسان می کند.

این پلتفرم برای سودآوری نیست. بدون هیچ هزینه‌ای برای تیم ،هزینه‌های پروتکل مستقیماً به دست کاربران می‌رسد. در عوض، تیم فقط برای داشتن RUNE پاداش می گیرد. RUNE در حال حاضر در بایننس چین (توکن BEP-2 ) و اتریوم (توکن ERC-20 ) و قابل دسترس است.

قیمت RUNE از آغاز سال 2021 چندین نوسان مثبت داشته است. این نوسانات به سرعت با نوسانات، تثبیت و اصلاحات دنبال می شود. علاوه بر این، THORChain در 24 ساعت گذشته 8.20 درصد رشد داشته است. با توجه به CoinMarketCap، قیمت THORChain امروز 13.01 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 92,595,050 دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا